زمينه_


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
به دنبال نه (بله مقصد است و نه راه رسیدن به آن)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
دایره اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای)
سامورایی مهربان
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
تجارت قرن 21
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
مجموعه کتاب‌های کامیابی (کتاب سعادت)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
تجارت نوین 1 (آنچه بازاریابان شبکه‌ای باید بدانند)
فیل را بخور
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
یخ‌شکن‌ها در بازاریابی چندسطحی
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
پیگیری در بازاریابی چندسطحی
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
4 رنگ شخصیتی در بازاریابی چندسطحی
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
صمیمیت در بازاریابی چند سطحی (13 راه برای نفوذ به ذهن ناخودآگاه مشتری احتمالی)
علم بازاریابی شبکه‌ای
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان

به دنبال نه (بله مقصد است و نه راه رسیدن به آن)

  • 55,000 تومان

چه کسی گفته یا کجا نوشته شده که شنیدن جواب نه ناخوشایند است؟چرا شنیدن جواب نه و رد شدن از سوی دیگران نمی‌تواند لذت‌بخش باشد؟ درست است که ما هیچ کنترلی روی اعمال دیگران نداریم اما روی عکس‌العمل خودمان که می‌توانیم کنترل داشته باشیم. چه می‌شود اگر تصمیم بگیریم هر جواب ردی را که می‌شنویم به انگیزه‌ای مثبت برای خودمان تبدیل کنیم؟ چه می‌شود اگر به جای فرار از جواب نه به جست و جوی آن برویم؟ چه می‌شود اگر به جای دور شدن از جواب نه یا احتمالا فقط تحمل آن،نگرشمان را تغییر دهیم و به دنبال نه حرکت کنیم؟ این کتاب برای همه کسانی است که باید در زندگی با جواب نه رو به رو شوند.

دایره اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای)

  • 45,000 تومان

مردم به حرفه بازاریابی شبکه‌ای نگاه می‌کنند و سیستمی را می‌بینند که در آن افراد با کمک کردن به یکدیگر به موفقیت می‌رسند، جایی که بالاسری‌ها پولدار کردن زیردستان خود به درآمد می‌رسند. دیدن این منظره بسیار زیبا است و همین ویژگی‌ها است که هر روز مهاجران بسیاری را از دنیا کار سنتی به کسب و کار ما جذب می‌کند. اما برای آن‌که چنین تاثیری ماندگار بماند، شما باید بر شیوه کاری تیم خود نظارت دقیق داشته باشید. و این نظارت از همان دایره اول و از خود شما شروع می‌شود... واقعیت این است که در بازاریابی شبکه‌ای ابتدا باید خودتان موفق شوید. شما در هر گامی که برمی‌دارید یک الگوی رفتاری هستید و به تیم خود نشان می‌دهید که چگونه به مرحله بعدی موفقیت دست یابند. کافی است روی دایره خودتان تمرکز کنید تا زیردستان شما با کمال میل رفتارتان را همانندسازی کنند و این همانند سازی در تمام گروه تکثیر شود. روی دایره خود کار کنید تا ببینید که چطور همه دوست دارند مانند شما باشند.

سامورایی مهربان

  • 140,000 تومان

سامورایی مهربان ‌فردی است جسور، پای‌بند به اصول اخلاقی و هدف‌گرا که در زندگی دیگران و خودش پیوسته تغییراتی تازه ایجاد می‌کند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه: - توان‌تان را به سرعت افزایش دهید. - همیشه راضی باشید و بدون توجه به شرایطی که در آن هستید انگیزه داشته باشید. - همواره آزاد و رها عمل کنید. - بدانید که رقابت و چشم و هم‌چشمی شما را از رسیدن به آن‌چه واقعا در زندگی می‌خواهید، باز می‌دارد. - هم‌زمان تمرکز داشته باشید و از زندگی لذت ببرید. - به بهترین شکل در محیطی غیر قابل اعتماد کار و زندگی کنید. - حتی اگر تا خرخره در قرض هستید، ذهنیت مبتنی بر فراوانی را جایگزین ذهنیت کمبود کنید.

تجارت قرن 21

  • 75,000 تومان

مشکل از اقتصاد نیست، مشکل خود شما هستید. آیا از دست خودتان ناراضی هستید که چرا زودتر کنترل اوضاع مالی خود را به‌ دست نگرفته‌اید؟ زندگی سخت شده. سوال مهم این است که «می‌خواهید در این مورد چه بکنید؟» نالیدن و نق ‌زدن درباره اوضاع بد اقتصادی یا مقصر دانستن دیگران باعث امنیت مالی‌تان در آینده نمی‌شود. اگر به دنبال ثروت هستید، باید خودتان آن را خلق کنید. لازم است برای تأمین آینده مالی‌تان همین امروز منبع درآمدتان را در کنترل داشته باشید. شما به کسب و کار خودتان نیاز دارید. ممکن است وضع اقتصادی برای اکثریت مردم سخت باشد، اما برای بسیاری از کارآفرینان همین حالا فرصت‌ها و منابع اقتصادی فراوانی وجود دارد. نه ‌تنها همین حالا زمان آن است که تجارت خود را شروع کنید، بلکه هیچ زمانی تا این اندازه برای شروع مناسب نبوده است.

مجموعه کتاب‌های کامیابی (کتاب سعادت)

  • 50,000 تومان

کامیابی، سلامت و شادی حق مسلم شماست. به محض این‌که از این نکته آگاه می‌شوید و آن‌ را می‌پذیرید، کافی است اصول کامیابی را بدانید و مطابق آن‌ها عمل کنید. در این مجموعه کتاب‌ها، رندی گیج درباره این اصول، نکاتی تازه و جذاب را به شما می‌آموزد تا با کمک آن‌ها کامیابی را در زندگی‌تان متجلی کنید. در این مجموعه برای‌تان آشکار می‌شود که: - چه نکاتی آگاهی از کامیابی را در شما بیدار می‌کند. - برای تجلی کامیابی در زندگی‌تان چه باید بکنید. - چرا خیلی‌ها فقیر باقی می‌مانند. و...

تجارت نوین 1 (آنچه بازاریابان شبکه‌ای باید بدانند)

  • 12,000 تومان

انقلابی در صنعت فروش مستقیم در حال وقوع است. ارتباط با فدراسیون جهانی فروشندگان مستقیم و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ این صنعت چنان بصیرتی را ارزانی می‌دارد که می‌توان قدم‌های پیش روی این صنعت را دید و به فرصت‌های طلایی که برای میلیون‌ها تازه ‌وارد به این عرصه فراهم می‌آورد، امیدوار بود و در نهایت قدم‌های راسخ‌تری برداشت. می‌توان خطرات و دست‌اندازهای مسیر را پیش‌بینی کرد و از راه آموزش و اشاعه‌ حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌ای راهی هموار را برای پیشرفت این حرفه مهیا کرد. بیش از صدسال که جهان، تجربه صنعت فروش مستقیم را در کوله‌بارش دارد،اما این صنعت در کشور ما نوپاست و باید در راه رشد صحیح آن کوشا بود؛ این مهم، محقق نمی‌شود، مگر با فراگیری تجربیات افراد موفق کل دنیا، چرا که این کار ، می‌تواند مانع از تکرار اشتباهات شود و رسیدن به هدف را آسان‌تر کند. در همین راستا، کتاب حاضر بر آن است تا ابزار لازم برای حرفه‌ای شدن و حرفه‌ای اندیشیدن را برای علاقه‌مندان این حوزه فراهم کند.

فیل را بخور

  • 105,000 تومان

همان‌طور که فشار دائمی روی سکان لازم است تا کشتی در مسیر درست باقی بماند؛ این کتاب به 52 درس کاربردی برای خودسازی تقسیم شده تا هر هفته در طول یک سال از زندگی‌تان را با تغییراتی که دنبالش هستید، پربار ساخته و شما را در مسیر پیروزی قرار دهد. در هر بخش مفهومی تازه ارائه شده؛ در پایان هر فصل، داستانی درباره این مفهوم بیان گردیده و نکات کلیدی و گام‌های کاربردی برای عملی کردن این مفهوم در زندگی پیشنهاد شده است. پس در زمانت و پول‌تان صرفه‌جویی کنید و آموزش‌های لازم را از کسی فرا بگیرید که سال‌های سال به هزاران نفر از رهبران و صاحبان تجارب‌های بزرگ دنیا کمک کرده است تا موفق شوند و موفق بمانند.

یخ‌شکن‌ها در بازاریابی چندسطحی

  • 80,000 تومان

برای رونق بخشیدن به کسب و کار چندسطحی‌تان لازم نیست به دنبال افرادی خاص بگردید. تقریبا هر کسی که با او در این مورد حرف می‌زنید... مشتری تضمین ‌شده شما است. این عالی نیست؟ درباره این واقعیت فکر کنید. آیا هنگامی با مشتری‌های احتمالی‌تان در مورد این کار صحبت می‌کنید، آن‌ها درآمد بیشتری در زندگی‌شان نمی‌خواهند... نکند درآمد کمتری می‌خواهند؟! البته که همه به دنبال درآمد بیشتری هستند! همه مشتری‌های احتمالی به شکلی تضمین شده به دنبال این فرصت کاری هستند. اما مهم این است که ما در صحبت با آن‌ها از چه کلماتی برای شکستن یخ گفتگو استفاده می‌کنیم. با آموختن مهارت‌های «یخ‌شکن»، می‌توانید کاری کنید که مشتری‌های احتمالی خودشان به شما اصرار کنند تا کسب و کارتان را به آن‌ها معرفی کنید.

پیگیری در بازاریابی چندسطحی

  • 80,000 تومان

دلیل هر تماس ما با مشتری احتمالی، کمک کردن به او برای این است که احساس بهتری درباره ما داشته باشد و اطلاعات بیشتری درباره محصول و فرصت کاری‌ای که به او پیشنهاد می‌دهیم، کسب کند. پیگیری درست به این معناست که باید گفتگویی سازنده با مشتریان احتمالی خود داشته باشیم. آن‌ها در انتظار تماس تلفنی ما هستند. ما همیشه مشتری‌های احتمالی‌مان را درک می‌کنیم و هنگامی که زمان مناسب برای آن‌ها فرا برسد، در کنارشان خواهیم بود. آیا این جالب به نظر نمی‌رسد؟ از تکنیک‌های معرفی شده در این کتاب برای رساندن مشتری‌های احتمالی‌تان از پاسخ «الان زمان مناسبی برای شروع این کار نیست» به «همین الان زمان مناسبی برای شروع این کار است»، بهره ببرید.

4 رنگ شخصیتی در بازاریابی چندسطحی

  • 80,000 تومان

آیا تاکنون هنگام صحبت کردن با مشتری‌ای احتمالی در چنین موقعیتی قرار گرفته‌اید؟ مشتری احتمالی نیاز شدیدی به فرصت کاری‌تان دارد و شما این فرصت را به او پیشنهاد می‌دهید. سپس در پایان جلسه معرفی کار با جواب «نه» از طرف مشتری احتمالی روبه‌رو می‌شوید. چه اتفاقی افتاد؟ چه کار اشتباهی کردید؟ در واقع روشن است که شما با زبان رنگ شخصیتی مشتری احتمالی سخن نگفته‌اید. اگر نتوانیم پیام خود را به زبان مشتری احتمالی‌مان ترجمه کنیم، مشتری آن‌طور که باید حرف‌های ما را درک نمی‌کند. پس نکته مهم در این میان چیست؟ مهم این است که پیامی که در ذهن داریم را به ذهن دیگران منتقل کنیم و برای اینکه به شکل اثرگذار این کار را انجام بدهیم، باید به زبان رنگ شخصیتی مشتری احتمالی‌مان صحبت کنیم.

صمیمیت در بازاریابی چند سطحی (13 راه برای نفوذ به ذهن ناخودآگاه مشتری احتمالی)

  • 80,000 تومان

چرا مشتری‌های احتمالی به پیشنهادتان گوش نمی‌دهند؟ اینکه چطور فرصت کاری یا محصولات شرکت‌تان را معرفی می‌کنید اهمیتی ندارد، قدرت‌تان در فروش نیز چندان مهم نیست. مهم‌ترین نکته در بازاریابی چند سطحی به همان چند ثانیه اولی باز می‌گردد که توزیع‌کننده با مشتری احتمالی ملاقات می‌کند. شما باید یاد بگیرید که چطور در این چند ثانیه سرنوشت‌ساز اعتماد مشتری احتمالی را جلب کنید. می‌پرسید چگونه؟ با مخاطب قرار دادن آن بخش از مغز او که مسئول تصمیم‌گیری است و این یعنی ذهن ناخودآگاه مشتری احتمالی. نگران نباشید این کار سختی نیست، این کتاب تکنیک‌های کاربردی و عبارت‌های کوتاهی را به شما می‌آموزد که با به کار گرفتن‌شان روی تصمیم آنی مشتری احتمالی اثری مثبت خواهید گذاشت.

علم بازاریابی شبکه‌ای

  • 90,000 تومان

بازاریابی شبکه‌ای واقعی بر مبنای یک‌پارچه‌سازی فرهنگی و آموزش بنیان‌ها، اصول و مهارت‌هایی بنا نهاده می‌شود که باعث ایجاد ثبات و رشد می‌گردند. این کتاب راهنما، اطلاعات ذهنی و سطح مهارت شما را در بخش‌ها و موضوعات خاص خودتان افزایش می‌دهد و کمک‌تان می‌کند تا متمرکز بمانید، از سیستم پیروی کنید و به رویاهایتان واقعیت ببخشید. شما می‌آموزید که موفقیت‌تان از تغییر دادن دیگران ایجاد نمی‌شود، بلکه موفقیت حاصلِ تغییر در خود شماست.

1  صفحه‌ی 1