راه پرداخت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کریپتوکارنسی (پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند)
1 ساتوشی (راهنمای ورود به دنیای بیت‌کوین اتریوم و ارزهای دیجیتال برای مبتدی‌ها)
قانون بی‌قانونی
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
ابزارها و سلاح‌ها (بیم‌ها و امیدهای عصر دیجیتال)

کریپتوکارنسی (پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند)

  • 60,000 تومان

طی دهه گذشته رشد مداوم کریپتوکارنسی به عنوان شکل جایگزین ارز را شاهد بوده‌ایم. اما کریپتوکارنسی دقیقا چیست و پتانسیلش برای تغییر دنیای پول چگونه است؟ در این کتاب جیان ولپیسلی، از نشریه وایرد، هر چیزی را که باید درباره کریپتوکارنسی بدانید توضیح می‌دهد. او به شکل‌گیری و توسعه این نوع پول اشاره و توضیحی دقیق درباره کارکرد آن ارائه می‌دهد. همچنین ابهامات پیرامون اصطلاحات این حوزه، از بلاکچین، بیت‌کوین و استیبل کوین تا استخراج، قراردادهای هوشمند و فورک را از بین می‌برد. همین‌طور مروری بر ایدئولوژی‌های سیاسی و اقتصادی ارائه می‌دهد که محرک کریپتوکارنسی‌ها هستند و به سوالی اساسی اشاره می‌کند: آیا کریپتوکارنسی تاثیر تحول‌آفرین اقتصادی و اجتماعی‌ای را که طرفدارانش ادعا می‌کنند، دارد؟...

1 ساتوشی (راهنمای ورود به دنیای بیت‌کوین اتریوم و ارزهای دیجیتال برای مبتدی‌ها)

  • 108,000 تومان

کتاب «یک ساتوشی» تلاشی برای راهنمایی افرادی است که تنها در حد شنیدن واژه بیت‌کوین یا دنبال‌کردن قیمت ارزهای دیجیتال با این فناوری آشنا هستند و به‌دنبال شناخت جنبه‌های بیشتر و روش‌های سرمایه‌گذاری در آنها می‌گردند. از کوچک‌ترین واحد پولی بیت‌کوین به پاس خدمات سازنده آن تحت عنوان «ساتوشی» یاد می‌شود. یک ساتوشی جزئی از صد میلیون واحد کوچک دیگر است که در کنار یکدیگر یک واحد بیت‌کوین را تشکیل می‌دهند. انقلاب پولی که بیش از یک دهه قبل شروع شد، هم‌اکنون به جایگاهی رسیده که رسانه‌ها؛ رویدادها و حوادث آن‌ را از نزدیک دنبال می‌کنند و چشم‌های بسیاری به آینده آن دوخته شده است. یک ساتوشی نمادی برای سهیم شدن در این انقلاب است؛ مشارکتی که با کوچک‌ترین واحد پولی آغازگر این انقلاب انجام می‌شود. یک ساتوشی می‌تواند دارایی ارزشمندی در آینده باشد.

قانون بی‌قانونی

  • 145,000 تومان

نتفلیکس یک شرکت رسانه‌ای آمریکایی است که به پخش آنلاین در سطح جهانی و تولید محصولات نمایشی مانند فیلم سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی می‌پردازد. این شرکت در آوریل 2020 بیش از 182 میلیون مشترک داشت و هم اکنون در بیش از 190 کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. نتفلیکس برنامه‌های گوناگون و پربیننده‌ای مانند فیلم‌های سینمایی، مجموعه‌های تلویزیونی و برنامه‌های مستند تولید می‌کند. این شرکت به‌دلیل گوناگونی فیلم و سریال‌هایی که در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد و حق اشتراک ارزان‌تر نسبت به دیگر شرکت‌ها، محبوبیت ویژه‌ای دارد. رشد مشتریان این شرکت همچنان ادامه دارد و بر پایه‌ آماری که در سال 2019 منتشر شد 15 درصد از پهنای باند اینترنت جهان را نتفلیکس به خود اختصاص داده است. رید هستینگز یکی از بنیان‌گذاران نتفلیکس در سال 1997 است؛ او تا همین اواخر مدیرعامل این شرکت بود و همزمان با انتشار این کتاب از مدیرعاملی نتفلیکس کناره‌گیری کرد. این اولین کتاب رید هستینگز است و در آن درباره فرهنگ سازمانی نتفلیکس صحبت کرده است. کتاب قانون بی‌قانونی روایتی جذاب و خواندنی از فرهنگ سازمانی کسب‌و‌کاری است که از پایین شروع کرده و به‌مرور به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تاریخ آمریکا تبدیل شده‌است.

ابزارها و سلاح‌ها (بیم‌ها و امیدهای عصر دیجیتال)

  • 179,000 تومان

کتاب «ابزارها و سلاح‌ها» به موضوعات مهمی می پردازد که به آنها مبتلا شده‌ایم؛ 40 سال پیش قرار نبود که به این مسائل فکر کنیم و در توشه فیلسوفان و جامعه‌شناسان و اقتصاددانان راه‌حل‌هایی برای مدیریت آنها وجود ندارد. این راه‌ها نو و بدیع هستند و راه‌هل‌های جدید می‌خواهند. هرچند برخی مسائل بدیهی هستند و تاریخی به اندازه تاریخ بشریت دارند، ولی حل و فصل آنها به مدل‌های ذهنی متفاوتی نسبت به گذشته نیاز دارد. نظارت الکترونیکی، فناوری و امنیت عمومی، حریم خصوصی، امنیت سایبری، حفاظت از دموکراسی، رسانه‌های اجتماعی، دیپلماسی دیجیتال، حریم خصوصی مصرف‌کننده، اینترنت پرسرعت روستایی، سرمایه انسانی، هوش مصنوعی و ابعاد گوناگون تأثیرگذاری‌اش بر جامعه، نقش مهم چین و تقابلش با آمریکا، از جمله موضوعات دنیای جدید است. اقتصاددانان و سیاست‌مداران ممکن است از زوایای محدود این موضوعات را بررسی کنند و راه‌حل‌هایی هم برای آنها داشته باشند؛ اما زاویه دید کسب و کارها متفاوت است. مدیران کسب و کارها باید از زاویه‌ای متفاوت نسبت به سیاست‌مداران این مسائل را ببینند؛ به گونه‌ای که هم خیر و صلاح جامعه را رعایت کرده و هم منافع کسب و کارهایشان را دنبال کنند.

صفحه‌ی 1