رابو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر ظریف بی‌خیالی (دیدگاهی برای زندگی خوب)
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
مسئله‌های اخلاقی در مشاوره روان‌درمانی و حرفه‌های سلامت روان
راهنمای بالینی درمان شناختی رفتاری (سی‌بی‌تی به زبان ساده راهنمای گام‌به‌گام برای شما)
چگونه ازدواج خود را نجات دهید (اکنون با این نکات مصالحه تعارضات ازدواج را متوقف کنید)
طرحواره‌درمانی برای کودکان و نوجوانان ST CA (راهنمای متخصصان)
راهنمای 1 مبتدی در بازار سهام
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مامان مستقل (چگونه از خانه کار کنید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید و پول بیشتر دربیاورید)

هنر ظریف بی‌خیالی (دیدگاهی برای زندگی خوب)

  • 105,000 تومان

اعتقاد همیشه اولویت دارد. تا زمانی که دیدگاه خود را تغییر ندهیم، آنچه را که هستیم و نیستیم، نمی‌توانیم بر اجتناب و اضطراب خود غلبه کنیم. ما نمی‌توانیم تغییر کنیم. به این ترتیب «شناخت خود» یا «پیدا کردن خود» می‌تواند خطرناک باشد. می‌تواند نقشی سختگیرانه را به شما تحمیل کند و همین‌طور توقعات غیرضروری را.

مسئله‌های اخلاقی در مشاوره روان‌درمانی و حرفه‌های سلامت روان

  • 490,000 تومان

هدف ما ارائه مجموعه‌ای از اطلاعات وآموزش برای تفکر و حل مسئله‌های اساسی است که مشاوران در زندگی حرفه‌ای خود با آن روبه‌رو خواهند شد. از میان موضوع‌هایی که مطرح می‌کنیم، دیدگاه‌های مختلفی را برای انگیختن بحث و ژرف‌اندیشی شما ارائه می‌کنیم. همچنین دیدگاه‌ها و نظر شخصی خود را ارائه می‌کنیم و شما را برای بررسی موقعیت خودتان به چالش می‌کشیم. - برشی از مقدمه کتاب

راهنمای بالینی درمان شناختی رفتاری (سی‌بی‌تی به زبان ساده راهنمای گام‌به‌گام برای شما)

  • 430,000 تومان

کتاب‌های به زبان ساده که توسط متخصصان سلامت روان با زمینه نظری خاص نوشته می‌شود، روش‌های درمانی پیچیده را تجزیه می‌کنند و آن‌ها را در مراحل ساده قرار می‌دهند. این کتاب‌ها مواردی را به خوانندگان ارائه می‌دهند که برای عملی کردن نرظیه به آن نیاز دارند، تا بهترین پیامد‌ها را برای مراجع داشته باشند و به نتایج درمانی موفقیت‌آمیز برسند. -برشی از مقدمه

روابط انسانی (با عادت‌های انسان‌های موثر دیدگاه خود را بهبود ببخشید و مهارت‌های انسانی خود را بهبود ببخشید)

  • 120,000 تومان

ما قصد داریم عازم سفر شویم، آیا برای ایجاد تغییر در همه جوانب ارتباطی خود با دیگران، آماده هستید؟ من صدای بلند بله شما را می‌شنوم. پس اجازه دهید کار را با فصل اصلی و اساسی شاد بودن با خود شروع ‌کنیم. شما نمی‌توانید آنچه را که خود ندارید، به دیگران بدهید؛ قبل از اینکه یاد بدهیم به شما چنین روابط قدرتمندی با افراد دیگر داشته باشید، ابتدا مطمئن خواهیم شد با خود رابطه‌ای درست دارید (ایجاد یقین). - برشی از مقدمه کتاب.

کتاب کار افکار خودکشی (مهارت‌های درمان شناختی رفتاری برای کاهش درد عاطفی افزایش امید و پیشگیری از خودکشی)

  • 195,000 تومان

یک راهنمای دلسوز برای کنترل افکار خودکشی و یافتن امید در زندگی. اگر با افکار خودکشی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنید، لطفا بدانید که تنها نیستید و شایسته کمک هستید. زندگی و رفاه شما مهم است. وقتی رنج می‌برید، ‌چالش‌های زندگی ممکن است طاقت‌فرسا و حتی غیر‌قابل عبور به‌نظر برسند. این کتاب کار برای یاری‌رساندن به شما در ایجاد آرامش و راه‌حل در زمانی که افکار خودکشی بر شما غلبه می‌کند، نگارش شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا دلایل زندگی خود را شناسایی کنید، احساسات شدید و افکار دردناک را مدیریت کنید و زمانی که در بحران هستید محیطی امن ایجاد کنید. همچنین راه‌هایی برای تقویت ارتباطات اجتماعی، تقویت شفقت به خود و کشف مجدد فعالیت‌هایی که شادی و معنا را در زندگی شما به ارمغان می‌آورد، خواهید یافت. این کتاب کار اینجاست تا از شما حمایت کند. با وجود هر احساسی که اکنون دارید، موارد زیر را به خاطر بسپارید: شما ارزشش را دارید، شما دوست‌داشتنی و مهم هستید. «یک منبع ارزشمند برای درمان‌جویان، خانواده و دوستان آنها و متخصصان سلامت روان.» - جاناتان بی. سینگر، دکتر، LCSW، رئیس انجمن خودکشی آمریکا. «یک جواهر واقعی در دنیایی که در آن خودکشی در سایه شرم و ترس است... یک کتاب کار واقعا توانمند و امیدبخش است برای کسانی که احساس ناامیدی می‌کنند.» - ریدا واکر، نویسنده راهنمای بدون عذرخواهی برای سلامت روان سیاه‌پوستان.

چگونه ازدواج خود را نجات دهید (اکنون با این نکات مصالحه تعارضات ازدواج را متوقف کنید)

  • 50,000 تومان

ازدواجی موفق و رضایت‌بخش مستلزم تعهد زوجین است. ماجراهای بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند منجر به مشکلات زناشویی، جدایی و در برخی موارد منجر به طلاق شوند. این کتاب در حل کشمکش‌ها و تعارضات در زمان‌هایی که شما و شریک زندگی‌تان به‌تدریج با یکدیگر غریبه شده‌اید و به‌دنبال آشتی و تلاش دو طرفه برای رابطه‌تان هستید، به شما کمک خواهد کرد.

مغز شما همیشه در حال گوش دادن است (اژدهاهای درونتان را که شادمانی عادات و مشکلات عاطفی‌تان را کنترل می‌کنند اهلی کنید)

  • 145,000 تومان

از وقتی صدای تأیید یا عدم تأیید فرزندتان را شنیدید که می‌خواهد برای عمرش تصمیم بگیرد، وقتی این اجازه را به آنها بدهید، دارید ارتباط فوق‌العاده‌ای را با او می‌سازید. البته برای این کار لوسشان نکنید. این کار را با دادن زمان درست، گوش دادن درست و محکم و مهربان بودن با آنها انجام دهید. وقتی اژدهاهای والدین تقویت شوند، احساس می،کنید بی،اهمیت هستید، صدمه‌دیده و نادیده گرفته شده‌اید یا می‌توانید احساس حفظ ارتباط، اعتماد به نفس، محافظت و غرور کنید.

طرحواره‌درمانی برای کودکان و نوجوانان ST CA (راهنمای متخصصان)

  • 350,000 تومان

در این کتاب موضوعاتی همچون: - کشف روان انسان. - طرحواره‌ها. - نظریه‌های رشد روانی-اجتماعی. - خلق‌وخو و شخصیت. - مراحل درمان. - وظایف رشدی. - طرحواره‌درمانی گروهی برای کودک و نوجوان و... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

راهنمای 1 مبتدی در بازار سهام

  • 25,000 تومان

تاکنون به سرمایه‌گذاری در بازار سهام و معاملات بورسی فکر کرده‌اید؟ آیا می‌توانیم با سرمایه‌گذاری در بورس ثروتمند شویم؟ بازار سهام، بزرگ‌ترین ماشین فرصت ایجاد شده در جهان است. آیا آماده‌اید سهم خود را از آن بگیرید؟ این کتاب همه چیزهایی را که این روزها باید برای پول درآوردن در بازار سهام بدانید به شما آموزش می‌دهد. اگر می‌خواهید پول زیادی به دست آورید، لازم است بدانید بازار سهام چگونه کار می‌کند. باید از خطرات غیرمنتظره و اشتباهات زیان‌باری که تازه‌واردان مرتکب می‌شوند، دوری کنید. این کتاب یک نقشه راه ساده است که هرکسی می‌تواند آن را دنبال کند. نویسنده یک مرور کلی بر چندین راهبرد را ارائه می‌دهد که یک سرمایه‌گذار تازه‌کار می‌تواند از آنها استفاده کند. این کتاب را مطالعه کنید تا از آنچه در این بازار پرماجرا می‌گذرد، آگاه شوید...

کسب‌و‌کار روزگار مدرن (ارائه طرحی جامع در راستای تغییر سبک زندگی با ایجاد 1 کسب‌و‌کار کارآمد و نوین)

  • 75,000 تومان

رومی نیوستد، مردی مهربان و دلسوز است که تلاش می‌کند به دیگران راهنمایی بدهد تا بتوانند محصولات و خدمات را از طریق بازاریابی اینترنتی به‌طور مستقیم و بی‌واسطه به فروش برسانند. از این طریق تا حد زیادی به آن‌ها کمک می‌شود که در زندگی با آرامش و آسایش بیشتری برای دستیابی به اهداف بلندمرتبه خود قدم بردارند. در این کتاب، او به شما راه و روش درست کار کردن را آموزش‌ می‌دهد همان‌طور که به هزاران نفر دیگر آموزش داده است. آن‌ها این مهارت را به دیگران انتقال داده‌اند، شما نیز می‌توانید به اعضای تیم خود آموزش دهید. او بی‌اندازه به طرز فکر و رفتار شما اهمیت می‌دهد و روی آن‌ها کار می‌کند تا شما مسائل را زیاده از حد پیچیده نبینید و افکار منفی را از ذهن‌تان دور کنید. شما یاد خواهید گرفت: . در رابطه با کسب‌و‌کار، محصولات و در برخوردتان بادیگران اعتماد به نفس داشته باشید. . بستری مناسب برای ایجاد یک شغل پرمنفعت، تاثیرگذار و کارآمد فراهم کنید. . توانمندی‌هایی که در وجود شما نهادینه شده اند، می‌توانند آرزو‌های شما را برای داشتن یک زندگی ایده‌آل محقق سازند.

مامان مستقل (چگونه از خانه کار کنید برنامه‌هایتان را مدیریت کنید و پول بیشتر دربیاورید)

  • 65,000 تومان

لارن گلدن عاشق این است که به مادران کمک کند خود را از کارهای فرسایشی تمام‌وفت رها کنند. او جنبش مامان مستقل را راه انداخت تا به مادران شاغل نشان دهد مجبور نیستند بین خانواده و استطاعت مالی یک را انتخاب کنند. او مشتاق است تا به دیگر مادران نشان دهد چگونه یک کسب و کار آزاد موفق را از خانه راه بیندازند و پیش ببرند. در کتاب حاضر، او داستان خودش را برایتان نقل می‌کند و بسیاری توصیه‌های عملی به هرکسی ارائه می‌دهد که می‌خواهد از کار تمام وقتش خارج شود و یک زندگی واقعی را از خانه شروع کند.

ذهن‌آگاهی روزمره برای اختلال وسواسی جبری (نکته‌ها راهکارها و مهارت‌هایی برای داشتن زندگی شاد)

  • 55,000 تومان

کتاب حاضر یک کتاب آموزشی و بالینی برای مراجعان و درمانگران است که با اختلال وسواس مواجهه هستند . نویسندگان کتاب بر اساس تجارب شخصی و بالینی خود سعی دارند مداخلات مربوط به وسواس فکری و عملی را به زبان بسیار ساده با استفاده از مواجهه‌سازی و پیشگیری از پاسخ ذهن‌آگاهی و شفقت به خود به زبان بسیار ساده گام به گام آموزش دهند.

1  صفحه‌ی 1