تيسا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کنار رود پیدرا نشستم و گریستم
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
ولکری‌ها (دیداری با فرشتگان)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
موهبت برتر
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
شیطان و دوشیزه پریم
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
راه ذن برای غلبه بر خشم (گاوی در پارکینگ)
  • 46,900 تومان
  • با تخفیف: 46,900 تومان
آیین مقابله با بی شعوری (راهنمای شناخت بیشعوران و قربانیان آن‌ها)
بهتر بیندیشیم بهتر زندگی کنیم
  • 26,900 تومان
  • با تخفیف: 26,900 تومان
پویایی در پیوند مهرآمیز
  • 53,900 تومان
  • با تخفیف: 53,900 تومان
آیین مقابله با بی‌شعوری (راهنمای شناخت بیشعوران و قربانیان آن‌ها)
آیین مقابله با بی‌‌شعوری (راهنمای شناخت بیشعوران و قربانیان آن ها)
تا بیکران آسمان دوستت دارم
  • 54,900 تومان
  • با تخفیف: 54,900 تومان
چگونه با قدرت ذهن هدف خود را خلق کنیم (برداشتی عملی از قانون جذب)

کنار رود پیدرا نشستم و گریستم

  • 79,000 تومان

کنار رود پیدرا نشستم و گریستم داستان زنی جوان است که به دام عشق هم‌بازی دوران کودکی‌اش گرفتار می‌شود، اما آن مرد برای گریز از تعارض‌های درونی‌اش آن شهر را ترک می‌کند و به دین پناه می‌برد. زن جوان سعی می‌کند به زندگی عادی برگردد و مانند بسیاری از مردم جایگاه قابل اعتمادی برای خود دست‌وپا کند. اما یازده سال بعد، دریافت نامه‌ای از هم‌بازی قدیمی‌ پیوند او با زندگی سابقش را می‌گسلد و به همراه مرد عازم سفری در کوه‌های پیرنه فرانسه می‌شود تا ژرفای موهبت‌های معنوی خود را کشف کند. کوئیلو در این کتاب به رویارویی انسان با موضوع عشق می‌پردازد، در جای‌جای آن تاکید می‌کند که خداوند با تمام زبان‌ها سخن می‌گوید و انسان‌ها اغلب متوجه نیستند که در دل امور خارق‌العاده قرار دارند. او می‌گوید که اهمیت کنش‌های مذهبی سنتی در تجارب جمعی و نیایش در کنار دیگران است، اما نباید فراموش کرد که معنویت، بالاتر از هرچیز، تجربه عملی عشق ورزیدن است و هرچه بیشتر عشق بورزیم به تجربه معنوی نزدیک‌تر می‌شویم. دو شخصیت اصلی این کتاب در مورد تعارضاتی که نوع انسان در مسیر رسیدن به عشق با آن‌ها روبه‌رو می‌شود گفت‌وگو می‌کنند و از طریق همین گفت‌و‌گوهاست که موضوعاتی چون جاری بودن خداوند در طبیعت و امور هرروزه، رابطه با خویشتن و دیگری، غلبه بر ترس‌ها و شرکت در نبرد نیک را می‌کاوند.

ولکری‌ها (دیداری با فرشتگان)

  • 99,000 تومان

کتاب ولکری‌ها به تجارب کوئیلو در بیابان موهاوی کالیفرنیا می‌پردازد و به‌لحاظ سرشت اثر، نوعی زندگی‌نامه خودنوشت به شمار می‌رود تا اثری داستانی. کتاب با توصیف تجربه واقعی کوئیلو از موقعیتی حقیقی در ریو دو ژانیرو آغاز می‌شود که او در آن دست‌نوشته کتاب «کیمیاگر» را به استاد خویش می‌دهد و در گفت‌و‌گویی با استاد خویش می‌گوید: «شاهد متلاشی شدن رویاهایم بوده‌ام؛ درست در زمانی که فکر می‌کردم دارم به آن‌ها دست پیدا می‌کنم». استادش، برای شکستن این نفرین، او را به سفری در بیابان کالیفرنیا می‌فرستد تا پائولو بتواند فرشته نگهبان خود را بیابد. پائولو و همسرش کریستینا راهی این سفر می‌شوند و با ولکری‌ها نیز کتابی درباره شجاعت شخص ماجراجو، سفر، کشمکش، امید و ناامیدی است. در پی رویی خود بودن، از سویی آشکارگی جلال خداوند و از سوی‌دیگر مسئولیت اجتماعی افراد برای سرمشقی برای دیگران بودن به شمار می‌رود. همان‌طور که فرشته می‌گوید: «تمام چیزی که جهان به آن نیاز داشت، یک سرمشق بود. کسانی که می‌توانستند رویای خود را دنبال کنند و برای اعتقادات خود بجنگند.»

موهبت برتر

  • 49,000 تومان

«اگر به زبان‌های آدمیان و فرشتگان سخن بگویم، ولی محبت نداشته باشم، زنگی پرصدا و سنجی پرهیاهو بیش نیستم. اگر قدرت نبوت داشته بام و بتوانم جمله اسرار و معارف را درک کنم، و اگر چنان ایمانی داشته باشم که بتوانم کوه‌ها را جابه‌جا کنم، اما محبت نداشته باشم، هیچم. اگر همه دارایی‌ام را بین فقیران تقسیم کنم و تن خویش را به شعله‌های آتش بسپارم، اما محبت نداشته باشم، هیچ سود نمی‌برم. محبت بردبار و مهربان است؛ محبت حسد نمی‌برد؛ محبت فخر نمی‌فروشد و کبر و غرور ندارد. محبت رفتار ناشایسته ندارد و نفع خود را نمی‌جوید؛ به آسانی خشمگین نمی‌شود و کینه به دل نمی‌گیرد. محبت از بدی مسرور نمی‌شود، اما با حقیقت شادی می‌کند. محبت با همه‌ چیز مدارا می‌کند. همواره ایمان دارد . همیشه امیدوار است و در همه حال پایداری می‌کند.

شیطان و دوشیزه پریم

  • 79,000 تومان

شیطان و دوشیزه پریم داستان دختر جوانی است که به‌عنوان پیشخدمت در رستوران کوچکی در کوه‌های اسپانیا کار می‌کند و یک زندگی بسیار معمولی دارد، اما زندگی معمولی این دختر با آمدن بیگانه‌ای به دهکده دچار آشفتگی می‌شود و آن بیگانه که برای آزمودن سرشت انسان به آن دهکده دورافتاده آمده او را در نبرد همیشگی خوبی و بدی درگیر می‌کند. کوئیلو در این کتاب به رویارویی انسان با قدرت و ثروت می‌پردازد و کشمکش میان نور ظلمت، ارتباط این کشمکش با دنبال کردن رویاهای شخصی، شجاعت متفاوت بودن و لگام زدن بر ترسی را روایت می‌کند که انسان را از زیستن واقعی باز می‌دارد. این کتاب نشان می‌دهد که پایبند ماندن بر ارزش‌های اخلاقی و تسلیم نشدن در برابر پیشنهادهای وسوسه‌آمیز، در برخی از شرایط، چقدر می‌تواند دشوار باشد و منطق انسان در تشخیص مسیر درست از نادرست ممکن است به بیراهه برود.

راه ذن برای غلبه بر خشم (گاوی در پارکینگ)

  • 46,900 تومان

با خواندن این کتاب نه تنها راهی موثر برای غلبه بر خشم پیدا می‌کنید بلکه روش‌هایی برای تغییرات درونی هم فرامی‌گیرید. نوعی از زندگی را تجربه می‌کنید که کمتر با احساسات ویرانگر به مشکل بخورد. زندگی‌ای شادتر. کتاب حاضر با استفاده از آموزه‌های بودا به شکلی که برای غیر بوداییان هم قابل فهم است روشی عملی برای جایگزینی خشم با رضایت درونی ارائه کرده است. با کتاب راه ذن برای غلبه بر خشم همراه شوید و شادی و آرامش را تجربه کنید.

آیین مقابله با بی شعوری (راهنمای شناخت بیشعوران و قربانیان آن‌ها)

  • 49,900 تومان

آیین مقابله با بی شعوری (راهنمای شناخت بیشعوران و قربانیان آن‌ها)

بهتر بیندیشیم بهتر زندگی کنیم

  • 26,900 تومان

ما انسان‌ها فطرتا خواستار زیبایی هستیم و می‌کوشیم تا دنیای پیرامونمان را به رویاهای زیبای خود پیوند زنیم. آرزوی دیرینه همه‌ ما آن است که حیات ما مملو از زیبایی و سرشار از عشق، شادکامی و کامیابی باشد؛ اما نمی‌دانیم چگونه باید رویای خود را در زندگانی تحقق ببخشیم. جوئل اوستین نویسنده کتاب حاضر، با نقل داستان‌ها و روایات زیبا به روشنی بیان می کند که رخدادهای بیرونی آینه تحولات درونی ما انسان‌ها است. اگر بیاموزیم زیبا وخداگونه بیندیشیم، زندگی بهتری خواهیم داشت و به هرچه می خوایم دست می‌یابیم. کلام شگرف و دلنشین نویسنده کتاب حاضر هر خواننده ای را افسون می‌کند؛ باشد که به سحر کلام او مدیریت اندیشه‌هایمان را بیاموزیم و زندگی زیباتر و آرام‌تری را تجربه کنیم.

پویایی در پیوند مهرآمیز

  • 53,900 تومان

نویسنده در خلق یک آفرینش ذهنی و معنوی با تکنیک‌ها و تمرین های شناخت درمانی در هنگامه سم زدایی عاطفی، خواننده را به بلوغ عاطفی هدایت می‌کند، تا در بلوغ وصال عاطفی با برنامه و اراده راسخ به سوی چالش‌های زندگی، رقص‌وار گام بردارد. در این کتاب بینش‌ها و راه‌حل‌ها عملی‌تر و کارآمدتر ارائه می‌شود و تمامی این فرآیند در این جمله خلاصه می‌شود: وحدت بخشیدن پیوند مهرآمیز در بهسازی درون با دلبستگی امن نسبت به خود و دیگری.

آیین مقابله با بی‌شعوری (راهنمای شناخت بیشعوران و قربانیان آن‌ها)

  • 54,900 تومان

بی‌شعوری مرضی است که هسته نجابت و شرافت انسانی را نشانه می‌گیرد. با وسوسه کوچک و آرامی شروع شده و بی‌شعور را به سمتی سوق می‌دهد که فکر می‌کند نجابت و شرافتمندی جزو نقاط ضعف انسان‌هاست نه فقط قوت.

آیین مقابله با بی‌‌شعوری (راهنمای شناخت بیشعوران و قربانیان آن ها)

  • 44,900 تومان

بی شعوری مرضی است که هسته نجابت و شرافت انساسی را نشانه می گیرد.با وسوسه کوچک و آرامی شروع شده و بی شعور را به سمتی سوق می‌دهد که فکر می‌کند نجابت و شرافتمندی جزو نقاط ضعف انسان‌هاست نه نقاط قوت.

تا بیکران آسمان دوستت دارم

  • 54,900 تومان

او دوازده ساله است؛ افا سی و شش ساله، السی چهل و دو ساله، کاسپر چهل و هفت ساله، و یوس هفتاد و یک سال دارد. این پنج نفر همه به نوعی به زندگی همدیگر وصل شده‌اند، ولی هر کدام زندگی خود را دارند و داستان خودشان را می‌گویند. داستانی درباره خوشبختی غیرمنتظره‌ای که می‌تواند با آمدنش همه چیز رت به هم بریزد. در مورد رازهایی که آن‌قدر بزرگ هستند که حتی مطرح کردنشان غیرممکن به نظر می‌رسد. اینکه جوان بودن مشکلات خاص خود را دارد، مشکلات و موانعی که به صورت کوه غیرقابل گذری درمی‌آیند و راه را بر آدم سد می‌کنند. داستانی درباره تلاش و خستگی‌ناپذیری تا جایی که دیگر جانی برای ادامه دادن باقی نمی‌ماند. تا بیکران آسمان دوستت دارم حکایت ساده‌ای است از مشاهدات شخصی و تجربه‌هایی که می‌توانند به سادگی برای هر کدام از ما اتفاق بیفتند. داستان چنان گیرا و تاثیرگذار است که خواننده همراه با شخصیت‌های داستان حرکت می‌کند. خواننده فقط همراه قصه این شخصیت‌ها نیست؛ خواننده در ذهن این آدم‌ها سیر می‌کند.

چگونه با قدرت ذهن هدف خود را خلق کنیم (برداشتی عملی از قانون جذب)

  • 24,900 تومان

قدرت ذهن در دستیابی به آنچه انسان می‌خواهد، او را قادر می‌سازد که هدفش را بسته به افکار و باورهای خود در ضمیر ناخودآگاه ایجاد کند. باورها و افکار منفی را به سوی ما جلب می‌کند. انسان به صورت خودآگاه می‌تواند عاداتی را در خود ایجاد کند و بر این اساس قادر خواهد بود دنیای خود را به دلخواه خود تغییر دهد و به مسیری که می‌خواهد هدایت کند. در این کتاب روش‌ها و تکنیک‌های عملی به منظور پاک کردن و بازنویسی ضمیرناخودآگاه از باورهای غلط، افکار و انرژی‌های منفی‌ای که مانع اصلی رسیدن انسان به اهداف اوست آموزش داده می‌شود. قوانین متافیزیک شامل قانون ارتعاش و قانون جذب، به روشی که تا به حال کمتر مورد توجه بوده است تشریح و ارتباطشان با خلقت و جهان آفرینش با مثا‌ل‌های ملموس واکاوی می‌شود.

1  2  3  صفحه‌ی 1