تعالي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رفتارسازی با ریزعادت‌ها (اصول ضروری برای ساخت رفتارها و عادت‌های دل‌خواه)
خلاقانه پیش‌ برو (10 روش برای تداوم خلاقیت در شرایط خوب و بد)
عادت‌های کارآمد برای داشتن عملکردی عالی (چگونه انسان‌های شگفت‌انگیز این‌گونه شده‌اند)
برنده بودن را انتخاب کنید (هربار با 1 انتخاب ساده زندگی‌تان را متحول کنید)
راه رئال مادرید (چگونه ارزش‌ها موفق‌ترین تیم ورزشی کره زمین را خلق کردند)
لازم نیست سرکار دیوانه شوید
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
طراحی زندگی ایده‌آل (من که هستم و باید با زندگی‌ام چه کار کنم؟)
کی (راه‌های علمی زمان‌بندی عالی)
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
آشپزخانه خانم‌های شاغل
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان
تیغ (در دنیای پر از منتقد اجازه ندهید کسی با تیغ انتقام اعصابتان را خط‌خطی کند)
خوردن فیل (10 اصل ضروری و کاربردی برای کسب درآمد در ایران)

رفتارسازی با ریزعادت‌ها (اصول ضروری برای ساخت رفتارها و عادت‌های دل‌خواه)

  • 120,000 تومان

تقریبا همه افراد به دنبال ایجاد نوعی تغییر هستند: تغذیه سالم‌تر، کاهش وزن، ورزش بیشتر، کم کردن استرس و خواب بهتر. همه ما می‌خواهیم که والدین و همسران بهتری باشیم. همه ما خواهان این هستیم که موثرتر و خلاق‌تر باشیم؛ اما شکاف دردناکی بین آنچه مردم می‌خواهند و آنچه در عمل انجام می‌دهند وجود دارد. عوامل زیادی مسبب عدم برقراری ارتباط بین خواستن و انجام دادن است، اما بیشتر مردم خودشان را مقصر اصلی این موضوع می‌دانند. این کتاب می‌گوید، شما مقصر نیستید و ایجاد تغییرات مثبت، آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید دشوار نیست. ساختن عادت‌ها و ایجاد تغییرات مثبت می‌تواند ساده باشد، اگر رویکرد درستی نسبت به آن داشته باشید. سیستمی که بر مبنای روانشناسی بشر باشد قطعا موثر است. روندی که تغییر را آسان‌تر کند. ابزاری که به اصول اشتباه و حدس و گمان‌ها وابسته نباشد. این کتاب به احساس بیم از تغییر پایان می‌دهد و از همه مهم‌تر به شما نشان می‌دهد که چگونه راحت و آسان بین شکاف کسی که اکنون هستید و کسی که می‌خواهید باشید، پلی بزنید. عادت‌های ریز راهنمای شما خواهد بود تا رویکرد قدیمی را کنار بگذارید و به جای آن، یک چارچوب کاملا جدید برای تغییر ایجاد کنید.

خلاقانه پیش‌ برو (10 روش برای تداوم خلاقیت در شرایط خوب و بد)

  • 42,000 تومان

چند سال قبل، هرروز صبح که از خواب بیدار می‌شدم، موبایلم را چک می‌کردم و احساس می‌کردم انگار دنیا در طول شب، بی مفهوم‌تر و پست‌تر شده است. در این مدت، بیشتر از یک دهه بود که می‌‌نوشتم و کار هنری می‌کردم. با این حال، به نظر نمی‌آمد که آسان‌تر شده باشند. قرار نیست آسان‌تر بشه؟ وقتی با این واقعیت کنار آمدم که ممکن است که اصلا چیزی آسان‌تر نشود، همه چیز برایم بهتر شد. دنیا احمقانه است. کار خلاقانهه دشوار است. زندگی کوتاه و هنر ماندگار است. چه انرژی‌تان تمام شده باشد، شروع به کار کرده باشید، کاری از سر گرفته باشید یا به شدت موفق باشید، همیشه یک سوال وجود دارد: چطور ادامه دهم؟ این کتاب فهرستی از ده چیزی است که به من کمک کرده‌اند. این کتاب را در درجه اول، برای نویسندگان و هنرمندان نوشتم اما فکر می‌کنم این اصول برای هر کسی که برای تداوم یک زندگی معنی‌دار، موثر و خلاق، تلاش می‌کند، اعم از کارآفرینان، معلمان. دانشجویان، بازنشستگان و فعالان، مفید است. بسیاری از این نکات را از دیگران کش رفته‌ام. امیدوارم شما هم چیزهایی پیدا کنید که ارزش کش رفتن داشته باشد. البته یک قانون وجود دارد. زندگی یک هنر است. نه علم. ممکن است معیار سنجش‌تان متفاوت باشد. هرچه لازم دارید، بردارید و بقیه را رها کنید. ادامه دهید و مراقب خودتان باشید. من هم همین کار را می‌کنم.

عادت‌های کارآمد برای داشتن عملکردی عالی (چگونه انسان‌های شگفت‌انگیز این‌گونه شده‌اند)

  • 65,000 تومان

چرا از اینکه بیشتر بخواهید تا این اندازه وحشت‌زده می‌شوید؟ کتاب پیش رو به این موضوع می‌پردازد که چگونه برخی به انسانی شگفت‌انگیز و فوق العاده تبدیل می‌شوند و چرا دیگران جلوی خود را برای دستیابی به آن می گیرند. این کتاب به روشنی و بدون هیچ تردیدی به شما نشان خواهد داد که چرا برخی فوق‌العاده و عالی می شوند برخی شکست می‌خورند و افراد بسیار زیادی حتی سعی هم نمی کنند. کتابی که در دست دارید حاصل گردآوری بیست سال پژوهش، ده سال بینش‌ها و دیدگاه‌های به دست آمده از مربیگری عملکرد در سطح نخبگان و اطلاعات و داده‌های گسترده‌ای است که در سراسر این جهان، انسان‌های بسیر کارآمد در اختیار دارند و از طریق بررسی، پژوهش، نظرسنجی، مصاحبه‌های ساختاریافته و ابزارهای ارزیابی حرفه‌ای به دست آمده است.

برنده بودن را انتخاب کنید (هربار با 1 انتخاب ساده زندگی‌تان را متحول کنید)

  • 55,000 تومان

این کتاب به این دلیل نوشته شده که به تک‌تک ما در سفر زندگی کمک کند. مخصوصا با صراحت مثال‌زدنی ما را به اقدام در زمان لازم تشویق می‌کند! تام متشرک که این‌قدر سریع ارزش فردی من را ارتقا دادی. لری آرکارپنتر رئیس و مدیرعامل گروه هتل‌های کارپنتر

راه رئال مادرید (چگونه ارزش‌ها موفق‌ترین تیم ورزشی کره زمین را خلق کردند)

  • 68,000 تومان

صنعت ورزش یک کسب وکار 620 میلیارد دلاری در سطح جهانی است. فضای رقابت و پویایی‌های این صنعت مانند هر تجارت دیگری روی کره زمین است. صعود به نقطه اوج این عرصه، آن چنان که رئال مادرید بدا ندست یافته، یک دستاورد فوق‌العاده است. خیلی‌ها نمی‌دانند اما رئال مادرید در یک بازه زانی 15 ساله از مرز ورشکستگی به ارزشمندترین تیم ورزشی جهان تبدیل شده است. این کتاب رمز و راز موفقیت رئال را آشکار نموده است، داستان شگفت‌انگیزی که برای تمام سازمان‌ها و صنایع کاربردی و آموزنده است.

لازم نیست سرکار دیوانه شوید

  • 40,000 تومان

چند وقت یکبار می‌شنوید که یک نفر می گوید «سرکار دیوانه‌کننده است»؟ شاید این جمله را به خودتان هم گفته باشید. برای خیلی از افراد، جمله «سرکار دیوانه‌کننده است» تبدیل به جریان عادی زندگی آن‌ها شده است؛ اما چرا این‌قدر دیوانه‌کننده؟... ما جیسون و دیوید هستیم و از سال 2003 در کنار هم شرکت بیس‌کمپ را اداره می‌کنیم. جیسون مدیر عامل شرکت و دیوید مدیر ارشد فنی شرکت. ما، جیسون و دیوید، تنها مدیریان شرکت هستیم.

طراحی زندگی ایده‌آل (من که هستم و باید با زندگی‌ام چه کار کنم؟)

  • 42,000 تومان

چرا برخی افراد می‌توانند تغییر کنند اما برخی دیگر در ایجاد تغییر درمانده‌اند؟ چرا برخی افراد می‌توانند پس از مواجه شدن با برخی اتفاقات ناگوار به زندگی خود ادامه دهند و برخی دیگر برای سالیان سال در تاریکی می‌مانند. این‌ها سوالاتی هستند که سالیان دراز الهام بخش من بوده اند؛ و مرا به تلاش برای پیدا کردن پاسخ آنها واداشته‌اند. در این کتاب، من فرایند روانی تغییر را به فرایند فیزیکی ساخت یک خانه تشبیه می‌کنم، این روند عبارت است از: 1. آماده‌سازی بستر؛ پاکسازی بستر از چیزهای قدیمی و گشودن راهی برای چیزهای جدید. 2. انتخاب مصالح؛ تهیه ابزار و وسایل مناسب برای کار مناسب. 3. رفع نواقص؛ انطباق، برنامه‌ریزی و تجسم نتیجه‌ی نهایی تا بتوانید به وسیله آنها راهکاری کامل و بدون نقص برای نقشه‌ی اصلی خود به وجود آورید. 4. گذاشتن اولین سنگ بنای ساختمان، شتاب گرفتن و بنا نهادن میراثی که خارج از تصورتان باشد.

کی (راه‌های علمی زمان‌بندی عالی)

  • 42,000 تومان

همه ما می‌دانیم زمان‌سنجی همه‌چیز است، اما در مورد خود زمان و زمان‌سنجی اطلاعات کمی داریم. زندگی ما جریان پیوسته‌ای است از تصمیم‌های «كٍی»؛ چه‌وقت یک کسب و کار را راه‌اندازی کنیم، كٍی یک کلاس را زمان‌بندی کنیم، كٍی در یک رابطه عاطفی با فرد دیگری جدی شویم، و... ما تاکنون این تصمیمات را بر اساس بینش و حدس و گمان‌هایمان اتخاذ می‌کرده‌ایم. اغلب فرض می‌شود که زمان‌سنجی یک هنر است. اما دنیل پینک در کتاب «كٍی؛ رازهای علمی زمان‌بندی عالی» نشان می‌دهد که زمان‌سنجی در واقع یک علم است. دنیل پینک بر اساس مجموعه‌ای گسترده و غنی از تحقیقات روانشناسی، بیولوژی و اقتصاد، نشان می‌دهد که بهترین شیوه زندگی، کار و موفقیت چیست. چگونه می‌توانیم با کمک الگوهای نهان زندگی روزانه، بهترین برنامه زمان‌بندی را تدوین و اجرا کنیم؟ چرا برخی شکست‌ها به طرز شگفت‌انگیزی نمرات دانش‌آموزان را اتقا می‌دهد؟ چگونه می‌توانیم بهترین شروع‌ها را تجربه کنیم؟ چرا نباید بعدازظهرها به بیمارستان مراجعه کنیم؟ چرا آواز خواندن هم‌زمان با دیگران به اندازه نرمش کردن برایمان مفید است؟ بهترین زمان ترک یک شغل، تغییر کار و یا حتی ازدواج کردن، چه وقتی است؟

حرفه‌ای سخن بگویید (آموزش مهارت فوق‌العاده ضروری سخنرانی و فن بیان به کمک تکنیک‌ها و تمرین‌های عملی)

  • 19,000 تومان

با ارزش‌ترین سرمایه هر انسانی، داستن روابط مثبت و موثر است که مهم‌ترین ابزار آن، کلام تاثیرگذار و بیان فصیح می‌باشد. امروزه مهارت صحبت کردن در جمع و سخرانی یکی از ارکان اساسی موفقیت در زندگی و کسب و کار هر فردی به حساب می‌آید. مهارتی مثل رانندگی را در نظر بگیرید که چگونه آن را فراگرفتید؟ آیا از بدو تولد به آن مسط بودید یا به تدریج و با تمرین‌های زیاد اکنون این مهارت را به راحتی به کار می‌گیرید؟ در این کتاب با ارائه تمرینات عملی و تکنیک‌های کاربردی، مهارت سخنرانی و فن بین را به خوبی می‌آموزیم و بر آن مسلط می‌شویم.

آشپزخانه خانم‌های شاغل

  • 27,000 تومان

به نظر می‌رسد که مدیریت کارهای خانه (هنر آشپزی و مدیریت آشپزخانه) و انجام وظایف شغلی در کنار هم برای خانم‌های شاغل کار آسانی نیست. در این کتاب راهکارها و ایده‌هایی داده شده که می‌توان به کمک آنها آشپزخانه و مهمانی‌ها را طوری مدیریت کرد که گویی ساعت‌ها وقت برای این کار گذاشته شده است. با بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و عملی این کتاب به بهبود کیفیت وعده‌های غذایی و مهمانی‌های خود کمک خواهید کرد.

تیغ (در دنیای پر از منتقد اجازه ندهید کسی با تیغ انتقام اعصابتان را خط‌خطی کند)

  • 29,000 تومان

کتاب تیغ کتاب عجیبی است! برخلاف اسمی که دارد، کاملا از شما، اطرافیان و روابطتان محافظت می‌کند! و مهارتی را به شما هدیه می‌دهد که داشتن آن در کوله‌پشتی مسیر زندگی ضروری است اما احتمالا هیچ کسی این موضوع را به ما یادآور نشده! نه خانواده نه جامعه، نه رسانه‌ها و نه مدرسه. تیغ به شما می‌گوید که چطور اجازه ندهید هیچ کسی با انتقادهایش شما را تحت کنترل بگیرد و یا روی ما تاثیر منفی بگذارد و در عین حال چطور با انتقاد درست و اصولی باعث رنجش کسی نشویم و به هدف خود از انتقاد دست پیدا کنیم. اعتقاد ما این است که انسان‌های موفق، بیشتر روی خودشان سرمایه‌گذاری می‌کنند و خوشحالیم که با انتخاب کتاب تیغ روی خودتان سرمایه‌گذاری کرده‌اید و با به کار بستن مطالب آن لحظات بسیار بسیار زیبایی را به خود هدیه خواهید داد.

خوردن فیل (10 اصل ضروری و کاربردی برای کسب درآمد در ایران)

  • 38,000 تومان

این کتاب برای افراد زیر نوشته شده: - افرادی که از روزمرگی‌های زندگی کارمندی خسته شده و به دنبال راه‌اندازی کسب و کار خود هستند. - کسانی که شغل یا کسب و کاری ندارند و نمی‌دانند چگونه می‌توانند درآمدی برای خود داشته باشند. - دارندگان کسب و کارهای سنتی که حرفه و شغل خود را در معرض انقراض می‌بینند. - نوجوانان و جوانانی که در حال تحصیل هستند و می‌خواهند در اوقات فراغت خود درآمدی کسب کنند. - خانم‌های خانه‌داری که می‌خواهند استقلال مالی داشته باشند. - همه کسانی که به دنبال کسب درآمد یا افزایش درآمد خود هستند.

1  صفحه‌ی 1