ايجاز_


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر رسیدن به آرامش
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
تاریخ هنر برای فیلمسازان (2)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
تاریخ هنر برای فیلمسازان (1)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
گفتگوهایی پیرامون اقتباس ادبی در سینمای ایران
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
نیروانا
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
من آزی هستم
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
به خاطر هیچ
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
انتخاب من زنده ماندن بود
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
سفر کوانتومی وال تنها
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
من نور ماه را نوشیده‌ام (مجموعه شعر)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
جمهوری جنونستان (نمایش‌نامه)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
حلزون‌ها صندلی‌ها ابرها (مجموعه داستان)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

هنر رسیدن به آرامش

  • 100,000 تومان

اگر می‌خواهی به مرحله جنون و دیوانگی نرسی، تمام آن چیزهایی را که نمی‌توانی عوض کنی، بپذیر. تو شاید نتوانی اتفاقات اطرافت را کنترل کنی، ولی می‌توانی بر عکس‌العمل‌های خودت تسلط داشته بشی. در واقع زندگی ما به اتفاقات و وقایع اطرافمان بستگی ندارد،‌ بلکه به‌طور کامل به رفتار و نوع مواجهه ما با مسائل برمی‌گردد.

تاریخ هنر برای فیلمسازان (2)

  • 150,000 تومان

وحشت گونه‌ای در سینما است، اما به عنوان یک دسته یا گونه‌ای مجزا در تاریخ هنر وجود ندارد. با این وجود، بدیهی است که تصاویر فیلم‌های وحشت، در تعدادی قابل توجه، از گنجینه تصاویر تاریخ هنر نشات می‌گیرند. یونانیان دارای اساطیر سرشار از هیولاهای وحشتناک بودند: هیدرا، گورگون، سیکلوب‌ها بسیار موارد دیگر. دنیای قرون وسطایی به جادوگران اعتقاد داشت و هیولایی مانند مرد‌خوار. مذهب تصویری از شیطان به ما می‌دهد و اهریمنان آماده برای کشیدن گناهکار به حفره‌های جهنم هستند.

تاریخ هنر برای فیلمسازان (1)

  • 150,000 تومان

از همان روزهای نخستین سینما، اقتباس ادبی داستان‌هایی را در اختیار فیلم‌ها قرار داده و پیرو آن از اصطلاحات ادبی نظیر استعاره، کنایه و مجاز برای توصیف موضوعات بصری استفاده شد؛ اما شیوه دیگر نیز برای نگریستن به فیلم وجود دارد و آن، ارتباط سینما با هنرهای تجسمی - عمدتا نقاشی، قدیمی‌ترین اشکال هنر است. کتاب تاریخ هنر برای فیلم‌سازان راهنمایی الهام بخش در چگونگی استفاده فیلم‌سازان از تصاویر تاریخ هنر در اجرای جزئیات دوره‌های تاریخی و آموزش ترکیب‌بندی، نظریه رنگ و نور و نظایر در اختیار قرار می‌دهد.

گفتگوهایی پیرامون اقتباس ادبی در سینمای ایران

  • 150,000 تومان

هدف از گفتگوهای حاضر که با طیف متنوعی از فیلمسازان و نویسندگان شاخص و برجسته سینمای ایران و نیز منتقدان و پژوهشگران سینمایی صورت گرفته، جدا از بررسی تاریخی جریان اقتباس ادبی در سینمای ایران، آسیب‌شناسی این جریان در سینمای بعد از انقلاب ایران نیز بوده است. بسیاری از منتقدان و پژوهشگران سینمایی، یکی از ضعف‌های اساسی سینمای امروز ایران و تکراری بودن موضوع فیلم‌ها و گرایش به یک نوع سینمای اجتماعی کلیشه‌ای بی‌خاصیت را در ضعف فیلمنامه و بی‌اعتنایی فیلمنامه‌نویسان و فیلمسازان به آثار داستانی و نمایشی به عنوان منابعی برای اقتباس می‌دانند.

نیروانا

  • 30,000 تومان

...: «وقتی به نامردی دلت شکست. در تو مرگی رخ می‌دهد. و... پایان همه لحظه‌ها. در سکوتی بی‌پایان! و یک کلمه مدام از گوشه چشمانت چکیده می‌شود: چرا؟!»

من آزی هستم

  • 50,000 تومان

اگر بخواهم صادقانه با شما صحبت کنم باید بگویم با این همه مصرف الکل، قرص و مواد‌ مخدر هرگز فکر نمی‌کردم دهه هفتم زندگی‌ام را شاهد باشم. اگر شخصی هنگامی که کودکی بیش نبودم ، جلوی مرا می‌گرفت و می‌گفت اکنون فرض کن در سال 2009 هستی، به یک خواننده مشهور تبدیل شده‌ای، پنج بچه و چهار نوه داری، یک خانه در بیرمنگام و یکی دیگر در کالیفرنیا خریده‌ای و صاحب این همه ثروت هستی، بدون شک هرگز او را باور نمی‌کردم. گاهی وقت‌ها به این موضوعات فکر می‌کنم و به خنده می‌افتم. من همواره بر‌خلاف جهت آب شنا کرده‌ام. برای مثال به یاد داشته باشید که در سن پانزده سالگی از مدرسه اخراجم کردند اما در نهایت من بودم که برنده شدم و به خواسته‌هایم رسیدم. آری من، تونی، گیرز و بیل، هر چهار‌تا با بلک سبث به موفقیت رسیدیم و اکنون بیش از هر زمانی احساس فوق ‌العاده‌ای دارم.

به خاطر هیچ

  • 40,000 تومان

مثل هولدن، حال و حوصله مزخرفات دیوید کاپرفیلدی را ندارم، ولی در مورد من، ممکن است کمی شرح حال پدر و مادرم از خواندن درباره خودم برایتان جالب‌تر باشد. برای مثال، پدرم زاده بروکلین بود. موقعی که همیشه مزرعه بود، توپ جمع‌کن بروکلین داجرز، بیلیاردباز تیغ‌زن، مامور شرط‌بندی، مردی کوچک ولی یک یهودی سرسخت با پیراهن‌های قرتی و موی سیاه چرمی که مانند جورج رافت به عقب می‌زد...

انتخاب من زنده ماندن بود

  • 50,000 تومان

اما من همچنان به مقاومت و نشان دادن نفرتم به او و کارهایش اصرار داشتم! من از آن‌چه او «هم‌خوایگی» می‌نامید کوچک‌ترین آگاهی نداشتم. به علاوه نمی‌دانستم افراد منحرفی مثل او وجود دارند. هیچ‌کس در مورد چنین چیزهایی با من صحبت نکرده بود. دوست پسر یا حتی خاطره کوچکی از یک بوسه مخفی هم نداشتم. اما به خوبی می‌فهمیدم، رفتارهای او غیرطبیعی‌ست. او نسبتا پیر بود و من تنها دوازده سال داشتم. و او با آن سن و سال، وقتش را صرف کارهای عجیب و غریب با من می‌کرد. واقعا چه جور آدمی بود؟ یک احمق؟ یک آدم نادان و مضحک؟ آن زمان چیزی از انحراف جنسی و پدوفیلی نمی‌داستم وگرنه بی‌شک می‌فهمیدم دلیل چنین کارهایی چیست. آه که چقدر من ساده‌لوح بودم. هنوز اتفاقات بدتری در انتظار من بود و نمی دانستم....

سفر کوانتومی وال تنها

  • 150,000 تومان

با خودم فکر می‌کردم اگه از این شهر برم هیچ والی دلش برام تنگ نمیشه اما اگه نرم دلم برای خودم تنگ می‌شه. با تمام وحشتم از رفتن، اینجا - توی شهری که هیچ‌کس صدامو نمی‌شنوه - دارم غرق می‌شم. باید برم. شاید اینجوری صدامو پیدا کنم.

من نور ماه را نوشیده‌ام (مجموعه شعر)

  • 20,000 تومان

در نبودن تو. نشمردم این که چند روز گذشت. دل‌تنگ شدم. و تمامی شب‌ها در انتظار تو ماندم. نام تو را صدا زدم. گفتم که می‌شنوی. اما نشنیدی. سایه‌ات. بر سر تمامی کوچه‌ها افتاد. با تپشی در قلب‌ام. شروع به دویدن کردم. تو اما نبودی... نبودن‌ات چنان دشوار بود که مپرس! قلب‌ام میل گریه کردن داشت. من اما سکوت کردم.

جمهوری جنونستان (نمایش‌نامه)

  • 25,000 تومان

موندگاری یه انقلاب به خاطر ترورهای خونیشه، نه نامه‌های عاشقونش. به خاطر اسلحه مرداش، نه شعارهای تحصیل کرده‌هاش. فرهنگ اسلحه خیلی مهم‌تر از فرهنگ گل سرخه... این جمهوری، خودش، خودش رو از بین می‌بره، همون‌طور که یه گربه، بچه‌هاش رو می‌خوره... جمهوری شما یه بارداری پوچه... یه بارداری پوچ...

حلزون‌ها صندلی‌ها ابرها (مجموعه داستان)

  • 20,000 تومان

ربیعه خانم، مجنون نابینای معروف چامورلو چشمه بود. در یک عصر آبان ماه پاییزی با سقوط تابلوی تبلیغاتی‌ای که با وزش باد بر سرش آوار شده بود، روشنایی چشمانش را از دست داده بود. همیشه با یک کیسه گدایی در دستش در خیابان کوجا مصطفی در حال رفت و آمد بود و تا دم غروب، هر روز همان مسیر را می‌رفت و بازمی‌گشت. اما طبق گفته‌ها، فردای همان روزی که از تیمارستان به خانه آورده شده بود، به سمت دریا رفته بود...

1  2  3  صفحه‌ی 1