انديشه_احسان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت پرسش در کوچینگ
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
بازاریابی استراتژیک (ایجاد مزیت رقابتی)
  • 777,000 تومان
  • با تخفیف: 777,000 تومان
اصول و مهارت‌های اساسی کوچینگ سازمانی (شکوفایی استعدادهای نهفته)
رهبری مدرن و مقتدرانه (کاربست تئوری انتخاب در مدیریت و راهبری نیروی نیروی انسانی)
مرگ و زندگی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
مصاحبه انگیزشی (کتاب کار برای مددکاران اجتماعی)
سرطان خاموش (رهایی از افسردگی و رمز و رازهای شاد زیستن)
 موج چهارم عصر فضای مجازی (معرفی 13 موضوع در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات)
مددکاری اجتماعی سرطان (تشخیص، درمان و پیگیری مرتبط با بیماری سرطان)
تاب‌‌آوری تحصیلی (گذرگاه‌های بهبودی و ترمیم)
معجزه هلدینگ‌ها (تشکیل و راه‌اندازی و مدیریت هلدینگ‌ها)

قدرت پرسش در کوچینگ

  • 185,000 تومان

آیا می‌دانی که چه چیزهایی را نمی‌دانی؟ تمامی اکتشافات بشری از یک پرسش قدرتمند شروع شده‌اند. در کوچینگ،‌ کوچ با ابزار پرسیدن،‌کمک می‌کند تا سطح آگاهی مراجع، افزایش یابد. این کتاب ذهن شما را برای تحولات شگرف آماده می‌سازد. چه برای شخص خودتان چه در ارتباط با دیگری. اکنون شما با ابزار پرسیدن می‌توانید تحولات بزرگی را رقم بزنید. کوچ‌ها، مدیران و رهبرانی که در نقش مربی هستند و همچنین پدران و مادرانی مه نقش مربی را در زندگی کودکشان دارند،‌همگی می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند باشد که به پرسش اصلی زندگی‌مان هم برسیم.

بازاریابی استراتژیک (ایجاد مزیت رقابتی)

  • 777,000 تومان

کتاب حاضر برای بررسی موضوع اصلی ایجاد و حفظ مزیت رقابتی متمرکز است. در این نسخه نویسندگان با استفاده از چارچوب استراتژک-تحلیلی پورتر یک ساختار منسجم را ارائه نموده‌اند که به خوانندگان (به‌ویژه دانشجویان) این امکان را می‌دهد تا مبانی نظری موضوع را به نحو بهتری درک نمایند. همچنین این چارچوب، ابزارها و تکنیک‌هایی را برای ارزیابی نقش استراتژی بازاریابی در یک سازمان و ارزیابی تاثیر و سهم آن را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های کتاب فوق می‌توان به ذکر خلاصه مقالات مجلات معتبر برای معرفی به خوانندگان و طیف متنوعی از مطالعات موردی اشاره نمود که خواننده را قادر می‌سازد تا کاربرد استراتژی بازاریابی را در زمینه زندگی واقعی درک کنند.

نابغه مالی (چگونه فرزند خود را به 1 نابغه مالی تبدیل کنید) راهنمای آموزش مالی برای والدین دارای فرزندان 3 تا 33 سال)

  • 286,000 تومان

آیا می‌خواهید کودک خود‌ را به یک نابغه مالی تبدیل کنید تا پول خود را به شیوه‌ای هوشمندانه مدیریت کند؟ والدین با هر میزان درآمد‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏، می‌توانند با کمک این کتاب، فرزندان خود را از سه تا 33 سالگی برای رسیدن به اصول پایدار مالی آموزش دهند. به‌طوری که با اجرای گام‌به‌گام آن، کودکشان بسیار زودتر از همسالان خود نسبت به پول و مسائل مالی به بلوغ فکری برسد.

اصول و مهارت‌های اساسی کوچینگ سازمانی (شکوفایی استعدادهای نهفته)

  • 180,000 تومان

کوچینگ شما را توانمند می‌کند تا بتوانید به افراد کمک کنید تا به جای آنکه در اشتباهات گذشته درجا بزنند، با اقدامات جدید در آینده موفق شوند. «مارشال گلداسمیت». در دنیای امروز، کوچینگ در زندگی و سازمان دیگر یک گزینه نیست، بلکه یکی از الزامات بسیار مهم و تعیین کننده در شکوفایی سرمایه‌های انسانی و سازمان‌هاست. مترجمان این کتاب کوشیده‌اند تا جویندگان توسعه شخصی و مدیران سازمانی را با چهار اصل بنیادین کوچینگ زندگی (اعتماد، استعدادهای پوشیده، تعهد و اجرا) و هفت مهارت کوچینگ سازمانی اعتمادسازی، به چالش کشیدن انگاره‌های ذهنی، جست وجوی شفافیت راهبردی، اجرای بی کم وکاست، ارائه بازخورد مؤثر، به کار گرفتن استعداد نهفته و پیشروی از خوب به عالی) آشنا کنند. زیبایی و سودمندی کتاب در این نکته است که مخاطب هوشمند می‌تواند اصول و مهارت‌های ارائه شده را در تمام رویکردها و قلمروهای کوچینگ استفاده کند. نویسنده کتاب با تسلط خوب در حیطه‌های گوناگون کوچینگ، به بهترین شکل توانسته است ضرورت به کارگیری کوچینگ در رشد و شکوفایی افراد و سازمان‌ها و همچنین کارکردهای آن را نشان دهد.

رهبری مدرن و مقتدرانه (کاربست تئوری انتخاب در مدیریت و راهبری نیروی نیروی انسانی)

  • 58,000 تومان

اگر جزو آن دسته از مدیرانی هستید که می‌گویند: «اگر مخالف نظر من هستید، درب خروج از آن سمت است. در این زمانه افراد زیادی برای پر کردن جای خالی شما وجود دارد!» با چنین سبک مدیریتی دیگر نمی‌توانید مدیری موثر برای مجموعه‌ی خودتان باشید. کتاب «راهبری مقتدرانه»، یک ابزار مدیریتی است که می‌تواند در محیط‌های شغلی امروزه موثر واقع شود. با آموزه‌های این کتاب مدیران یاد می‌گیرند چگونه قدرت خود را با کارکنان تقسیم کنند به نحوی که احساس قدرتمندی هر دو طرف را افزایش دهند. به عنوان یک مدیر و راهبر با واگذار کردن اندکی از قدرت خود، میزان بیشتری را از طریق احترام، همکاری و وفاداری دریافت خواهید کرد. آیا این‌ها همان چیزهایی نیستند که می‌خواهید برای مجموعه خود به ارمغان بیاورید؟

مرگ و زندگی

  • 85,000 تومان

«بیش از نیم ‏قرن است که اروین یالوم، روان‏پزشک برجسته، جهان را با روایت داستان‌هایی درباره روان انسان، که درآمیخته ‌با خرد، بینش و شوخ‏‌طبعی‌اند، شگفت‏‌زده کرده‏ است. اکنون، با صداقت و جسارتی خیره‌کننده، دشوار‏ترین تجربه زندگی‌اش را با ما در میان می‌گذارد: از دست دادن همسر و همراه ثابت‌قدمش که از دوران نوجوانی، همراهش بوده است. این زوج، که تا آخر شریک یکدیگر بوده‌اند، از جمله، در نوشتن این کتاب، تصویری ماندگار را از مصیبت (وحشت، درد، انکار و پذیرش نارضایت‌مندانه) ارائه می‌دهند. اما آنچه از خواندن این کتاب نصیب‌مان می‌‏شود بسیار فراتر از داستانی عمیق درباره فقدانی پایا است؛ این کتاب داستانی زیبا، فراموش‌‏نشدنی و دردناک درباره عشقی ماندگار است. این داستان، سال‌ها، فکر مرا به ‏خود مشغول خواهد کرد.»

مصاحبه انگیزشی (کتاب کار برای مددکاران اجتماعی)

  • 105,000 تومان

این کتاب به مصاحبه انگیزشی به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی ویژه متخصصان در حرفه‌هایی از جمله مددکاری اجتماعی، مشاوره، روانشناسی، روان‌پزشکی، قضاوت و وکالت می‌پردازد و معتقد است که به روش مشارکتی و مبتنی بر فرد می‌توان به کشف دوگانگی‌هایی ذهن مراجع و تقویت انگیزه به منظور تغییر، حرکت نمود. مصاحبه انگیزشی چگونگی شکستن مقاومت مراجعان با حفظ کرامت انسانی و احترام به ارزش‌های مراجع را پیگیری می‌نماید و از این رهگذر، دیدگاه فرد نسبت به مشکل و شرایطی که در آن قرار گرفته است را تغییر داده و با انعطاف و مشارکت بیشتری فرایند مداخله تسهیل می‌شود.

سرطان خاموش (رهایی از افسردگی و رمز و رازهای شاد زیستن)

  • 87,000 تومان

در دنیای کنونی میلیون‌ها نفر از بیماری افسردگی رنج می‌برند و هرسال نیز بر این تعداد افزوده می‌شود. این بیماری آن‌چنان بشر قرن حاضر را در محاصره قرار داده و به سرعت در روح و روان انسان‌ها لانه کرده است که این قرن را باید قرن افسردگی نامید. این بیماری وضعیت بسیار ناراحت‌کننده، غم‌انگیز و تاسف‌باری است که بسیاری از مردم در دوره‌هایی از زندگی خود به آن مبتلا می‌شوند و ضایعات روانی ناشی از آن تمام ابعاد زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نگارنده با اتکا به تجارب بالینی و مطالعات گسترده در زمینه اختلال‌های روانی، با بیانی شیوا و فصیح به تالیف کتاب حاضر همت گماشته است. کتاب «سرطان خاموش»، که هم اکنون در دست شماست،از مجموعه کتاب‌های راهنمای خوددرمانی است که با ارائه انبوهی از کاربرگ‌ها و تمرین‌های عملی این آمادگی را در شما ایجاد می‌کند که با عملی ساختن آنها بتوانید قدم به قدم به افسردگی خود غلبه و احساس نشاط و رضایت خاطر را در خود اینجاد کنید.

موج چهارم عصر فضای مجازی (معرفی 13 موضوع در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات)

  • 84,000 تومان

شتاب توسعه در همه حوزه‌ها خصوصاً در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به شدت در حال افزایش است. در این مسیر به سرعت در حال پشت سر گذاشتن موج سوم و قرارگرفتن در آستانه موج چهارم هستیم و به زودی امکان ارتباطات مجازی در دنیای سه بعدی به جهان عرضه خواهد شد و فضای بسیار توسعه یافته‌تری به وجود خواهد آمد. مطالعات علمی نشان می‌دهد که تا دو دهه آینده جهان در عرصه مجازی یا چهارمین مقطع تحول اساسی تاریخ بشر که آن را موج چهارم می‌نامیم قرار خواهد گرفت. نویسنده کتاب که پیش از این آثار متعددی تالیف کرده است در این حوزه آثاری با عناوین: بر مدارict (کتاب)، رایانش ابری(کتاب)، استان‌ها و ایجاد کسب و کارهای نوپا (مقاله) و ذهن‌انگیزی مبنای رشد و توسعه‌پایدار در کسب و کارهای نوپا (مقاله) و... داشته و در این کتاب به معرفی 13 عنوان از موضوعات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فضای مجازی می‌پردازد و معتقد است توسعه تخیل در تولید محتوا محور اساسی فضای مجازی می‌باشد. و در این راستا به جمله آلبرت انیشتین استناد می‌کند که می‌گوید: " تخیل بسیار مهم‌تر از دانش است، دانش محدود است اما تخیل جهان را در بر می‌گیرد. ما اکنون نظاره‌گر تخیل گذشتگان هستیم و آیندگان نظاره گر تخیل امروز ما.

مددکاری اجتماعی سرطان (تشخیص، درمان و پیگیری مرتبط با بیماری سرطان)

  • 148,000 تومان

کتاب حااضر به عنوان یکی از نخستین منابع مددکاری اجتماعی سرطان در کشور، با توجه به اهمیت و نقش شناخته شده مدد‌کاران اجتماعی آنکولوژی در ارائه خدمات روانی - اجتماعی، تألیف و گرد‌آوری شده است. در این اثر سعی شده تا هر آنچه که برای مددکاری اجتماعی در حوزه سرطلن مورد نیاز است به صورت جامع برای استفاده مدد‌کاران اجتماعی،روانشناسان، مشاوران،کادر درمان و دیگر حِرَف یاورانه و افراد علاقمند به این حوزه گنجانده شود. آنچه که در کتاب مدد‌کاری اجتماعی سرطان می‌خوانیم، شامل اطلاعاتی در مورد سرطان و نحوه بروز آن،نظریه‌ها و مدل‌های مقابله با سرطان،خود‌مراقبتی ‌سرطان در اقشار و سنین مختلف به ویژه کودکان است که با توجه به جایگاهشان در خانواده و جامعه مورد توجه بیشتری قرار دارند. علاوه بر موارد ذکر شده، سعی شده تا در پایان کتاب به بحث مشارکت اجتماعی در حمایت از افراد مبتلا به سرطان نیز پرداخته شود.

تاب‌‌آوری تحصیلی (گذرگاه‌های بهبودی و ترمیم)

  • 46,000 تومان

تمرکز این کتاب بر تاب‌آوری تحصیلی و دانش آموزان تاب‌آور تحصیلی استء یعنی کسانی که علی رغم حضور در موقعیت‌های استرس‌زاء تحت فشار و چالش برانگیز به موفقیت رسیده و سطوح بالای تحصیلی را تجربه می‌کنند و کتاب حاضر از ماء 0در نقش پدرء مادرء معلمء مسئول و محقق) می‌خواهد این سوال را که «کدام شرایط می‌تواند به داشتن «دانش آموزان تاب‌آور تحصیل» کمک کند؟» به مرکز بحث‌های خود بیاوریم. این کتاب برآیند پایان نامه‌ای است که در شانزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی به عنوان اثر برگزیده شناخته شده است.

معجزه هلدینگ‌ها (تشکیل و راه‌اندازی و مدیریت هلدینگ‌ها)

  • 73,000 تومان

این کتابءعلاوه‌ بر تعاریفء ویژگی های خاص و متمایزء مزایاء ضرورت‌هاء انواع آفت‌های هلدینگء به بحث پیرامون مدیریت یکپارچه و توام با ارزش‌های اقتصادی و سازمانی در هلدینگء نظام‌های برنامه‌ریزی و کنترل و نظارت در هلدینگ‌هاء انواع ساختارهای سازمانی و پیکربندی ساختار هلدینگ‌هاء کارویژه‌هاء عناوین فرایندهای اصلی و همچنین نظان مدیریت عملکرد در هلدینگ‌ها می‌پردازد. در نهایتء الگوی جامع و فرایندمحور جهت مدیریت سرمایه‌گذاری‌ها در هلدینگ‌ها و همچنین الگویی جامع جهت تشکیلء راه‌اندازی و مدیریت کارآمد هلدینگ‌ها ارائه خواهد شد.

1  2  3  صفحه‌ی 1