انتشارات_چتر_فيروزه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پری‌خوانی (درمانگران تاجیک و ازبک)
  • 187,500 تومان
  • با تخفیف: 187,500 تومان
افسر برلینی (افسانه‌ای آلمانی در 3 پرده)
  • 144,500 تومان
  • با تخفیف: 144,500 تومان
چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم (راهنمای زندگی برای هنرمندان)
سینماگران قرن 21 (نوری بیلگه جیلان)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
قصه‌گویی به روش پیکسار (قوانینی برای روایت بر مبنای بهترین فیلم‌های پیکسار)
5 ضرب در 1 (5 تک‌گویی برای زنان) مجموعه دنیای مدرن 4
موسیقی برای کودکان (روش‌ها و نظریه‌های آموزش موسیقی به کودکان)
کارگاه پیشرفته فیلمسازی با فیلمسازان بزرگ
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
رسم نقد هنر (نگریستن به اثر هنری و گفتن از آن)
  • 79,500 تومان
  • با تخفیف: 79,500 تومان
پلیس (نمایشنامه)
  • 14,500 تومان
  • با تخفیف: 14,500 تومان
بین 2 صحنه
  • 59,500 تومان
  • با تخفیف: 59,500 تومان

پری‌خوانی (درمانگران تاجیک و ازبک)

  • 187,500 تومان

در فرهنگ‌های آسیای مرکزی اعتقاد دارند که برخی از مشکلات جسمانی و روانی از ارواح می‌آیند و نیاز به درمان خاص دارند. در این پژوهش به موارد زیر می‌پردازیم: چگونگی پرورش استعداد درمانگری اشخاص پس از گرفتار شدن به ارواح. نحوه‌ی برگزاری انواع مراسم همراه با ذکر دعا. تجربه‌ی درونی که از این درمان‌ها حاصل می‌شود و اثرات دراز مدت درمان و عوارض ناشی از آن

افسر برلینی (افسانه‌ای آلمانی در 3 پرده)

  • 144,500 تومان

افسر برلینی یکی از معروف‌ترین نمایشنامه‌های آلمانی قرن بیستم است که پس از گذشت نود سال از انتشار آن هنو هم در تئاترهای معتبر آلمان اجرا می‌شود. نویسنده با نگاهی انسان‌دوستانه و طنزی گزنده فرهنگ نظامی گری، نقدیس اونیفورم و پیروی بی‌چون و را از مقام بالاتر در جامعه‌ی آلمانی- پروسی آغاز قرن بیستم را به نقد کشیده است. فرهنگی که منجر به دو فاجعه‌ی بزرگ جنگ جهانی اول و دوم شد.

مجموعه داستان‌های احمدرضا احمدی (مهمان - از پنجره مسافرخانه - آپارتمان دریا - آیا می‌توان با فقر پاریس را دوست داشت)

  • 495,000 تومان

من و تو همه گوشه‌ها، زاویه‌ها و کل دایره را که در آن محاصره هستیم فراموش کرده‌ایم چه زود دانستیم که ما در یک دایره سیاه محبوس هستیم. گاهی با کلمه‌ای آتش می‌افروزیم که با آن آتش گرم می‌شویم و سیگار روشن می‌کنیم دیگر نه اهل معاشرت هستیم نه دلمان برای کسی تنگ می‌شود و نه ....

چگونه بدون رها کردن هنر زندگی کنیم (راهنمای زندگی برای هنرمندان)

  • 97,500 تومان

کتابی که در دست دارید روی سخنش با هنرمندان استء هنرمندانی که با وجود استعداد و پشتکار زیادء دائما خسته و بی‌رمق هستند و با وجود ایده‌های فاراوان در سرشان آن‌ها را به ورطه‌ی عمل نمی‌رسانند. این کتاب شامل راهنمایی‌های مفیدی است که هنرمندان را یاری می‌دهد تا فارغ از شاخه‌ی هنری‌ای که در آن فعالیت می‌کنند و یا به آن علاقه‌مند هستندء برای اهداف خود برنامه‌ریز یکنندء توانشان را بازیابند و از آشفتگی و انفعال رها شوند. نیمی از کتاب به بررسی مسایل و راهکارها می‌پردازد و الگوهای مناسب را با مثال‌های فراوان پی می‌گیرد و نیمی دیگر شامل تمرین‌هایی است که بیشترین کمک را به زندگی هنرمندان کرده است. این کتاب چیزی را به شما دیکته نمی‌کندء از آن برای رسیدن به جایگاهی که به دنبالش هستید استفاده کنید. شما هنرمندید و ابزار به دستی فوق‌العاده و این کتاب جعبه‌ابزاری است برای ساختن آنچه می‌خواهید.

سینماگران قرن 21 (نوری بیلگه جیلان)

  • 75,000 تومان

نوری بیلگه جیلان، بیست و ششم ژانویه 1959 در محله باکرکوی استانبول، به دنیا آمد. محله‌ای قدیمی و مسکونی، که در روزگار امپراتوری بیزانس، خارج از محدوده قسطنطنیه قرار داشت و محله اعیان و اشراف یونانی‌تبار محسوب می شد و امروز، از قطب‌های تجارت و اقتصاد ترکیه به شمار می‌رود. نوری دوران کودکی خود را در ینیجه، شهر کوچک زادگاه پدرش در نزدیکی چاناک قلعه، به سر برد. پدرش مهندس کشاورزی بود و در موسسه پژوهش‌های کشاورزی پشیل کوی استانبول کار می‌کرد، مردی دوراندیش با ایده‌های بلندپروازانه. همین بلندپروازی‌ها او را واداشت تا زندگی عادی در استانبول را رها کند و به زادگاهش بازگردد. ینیجه منطقه حاصل‌خیزی است که در آن غله، لوبیا، گوجه‌فرنگی و تنباکو کشت می‌شود: یعنی بهشتی تمام‌عیار برای مهندس کشاورزی بومی که از پشت میزنشینی در موسسه پژوهش‌های کشاورزی در استانبول به تنگ آمده و به خانه پدری می‌گریزد تا به شیوه عملی حرفه مورد علاقه‌اش، یعنی کشاورزی را دنبال کند. نوری در این زمان دو ساله بود.

قصه‌گویی به روش پیکسار (قوانینی برای روایت بر مبنای بهترین فیلم‌های پیکسار)

  • 49,500 تومان

قصه ها منجیان بشر در طول اعصار بوده‌اندء چطور می‌توانیم از قابلیت داستان‌گویی استفاده کنیم؟ چطور می‌توانیم قصه‌ها را درقالب فیلمنامه ببریم؟ بدون شک از مهم‌ترین قصه‌گویان قرن بیست‌ویکم خالقان انیمیشن‌های پیکسار هستند. قصه‌هایی که نشان می‌دهند تخیل انسان از هر مرزی فراتر می‌رود. انیمیشن‌های پیکسار جزو پرفروش‌ترین آثار سینمایی هزاره سوم بوده‌اند و بی‌شک بخشی از این استقبال جهانی به قصه‌ها و فیلمنامه‌های آن ها برمی‌گردد. دین موشوویتز در کتاب قصه گویی به روش پیکسار دست خواننده را می‌گیرد و او را به دل انیمیشن‌های مختلف پیکسار می‌برد و ترفندهای قصه گویی فیلمنامه نویسانش را به آن‌ها نشان می‌دهد.

5 ضرب در 1 (5 تک‌گویی برای زنان) مجموعه دنیای مدرن 4

  • 69,500 تومان

انگاری در بهشت بالای سرم باز شده بود، صاف همون لحظه، و من می‌تونستم صدای جهانو بشنوم. تمام چیزی که من می‌شنیدم فریاد این هستی بود... می‌دونی چی می‌گفت؟ داشت می‌خندید. آره. همه حواسشو جمع کرده بود و داشت می‌خندید، داشت به من می‌خندید...

موسیقی برای کودکان (روش‌ها و نظریه‌های آموزش موسیقی به کودکان)

  • 99,500 تومان

اگر شما یک مدرس موسیقی و به دنبال شیوه‌هایی نوین برای آموزش تئوری موسیقی هستید، این کتاب برای شماست. اگر شما پدر یا مادری در پی کشف استعداد موسیقی کودک خود هستید و به آن چه باید در کلاس موسیقی آموزش ببیند اهمیت می‌دهید، این کتاب برای شماست. و این کتاب برای شماست تا به دنیای آموزش موسیقی از دریچه‌ای دیگر بنگرید....

کارگاه پیشرفته فیلمسازی با فیلمسازان بزرگ

  • 56,000 تومان

«خواندن گفت‌وگوهایی تا این حد مستقیم درباره فیلمسازی با اساتید این فن چه لذتی داشت. هر گفت‌وگو با بصیرت و البته صداقت پیراسته شده است.» «همه فیلمسازان با سوال‌های مشابهی مواجه می‌شوند و هر کدام روش خودش را برای پاسخ دادن به سوالات دارد. همین باعث می‌شود که این «کارگاه‌های پیشرفته فیلمسازی» تا این حد ارزشمند باشند.» «فیلمسازان مثل آشپزها هستند و این کتاب دستورالعمل‌های سری و محرمانه هر کدام از آن‌ها است.»

رسم نقد هنر (نگریستن به اثر هنری و گفتن از آن)

  • 79,500 تومان

دیوید سلی هر هنردوستی را به وجد می‌آورد و او را به باریک‌بینی وامی‌دارد. انگاری جادویی در نگارش و نگاهش هست که خواننده را بی‌درنگ به یاد راهی پیموده و از یاد رفته می‌اندازد. نقدهای او بیش از آن که داده‌هایی درباره بافتار و سپهر هنری پیرامون اثر در دل داشته باشد، مخاطب را به راست دیدن و ژرفکاوی وامی‌دارد. به قول اینگرید رولند، معمار و استاد دانشگاه نوتردام نیویورک، بی‌اغراق هیچ نکته‌ای از دید دیوید سلی پنهان نمی‌ماند. سلی منتقدی بس هوشیار است و افزون بر مهارت بی‌بدیلش در هدایت قلم روی کاغذ، در مهار قلم‌مو بر بوم هم دستی چیره دارد و از سر همین ویژگی هم هست که باید نقدهای او را از همتایان دیگر جدا بشماریم. آویزگاه و نمایشگاه اثر مسئله سلی نیست، بل او از معنای اثر می‌پرسد و از ایده‌های درنهاده در آن. نقدهای گنجیده در این جنگ، به راستی که خبر از راست دیدن می‌دهند.

پلیس (نمایشنامه)

  • 14,500 تومان

در این جهان هر چیزی حدی دارد، حتی استبداد. از حدش که به در شود، استبداد ترسناک می‌شود و مسخره. این وجه افزوده مستمسک هنرمندان بوده برای شیوه‌های کمیکی مانند گروتسک و ابزورد. و مروژک استاد این نوع کمدی سیاسی است. نمایش‌نامه پلیس از مهم‌ترین نمونه‌های کمدی ابزورد در تاریخ ادبیات نمایشی جهان است. در سرزمینی با حکومتی تمامیت‌طلب، آخرین زندانی سیاسی هم توبه می‌کند و دست آخر همه‌چیز همان‌طور می‌شود که حکومت می‌خواست. اما این پایان ماجرا نیست و لاجرم خود پلیس‌ها باید به جان هم بیفتند. طنز تلخ مروژک در این اثر شاید خواننده و تماشاچی را به قهقهه نیندازد، اما بی‌تردید او را در بازی‌های فکری این متن شریک خواهد کرد.

بین 2 صحنه

  • 59,500 تومان

در هر صحنه از یک فیلم چه اتفاقی باید بیفتد تا آن را جذاب کند؟ کتاب‌های زیادیی را (از فیلم‌نامه‌نویسی گرفته تا کارگردانی) می‌توان یافت که پاسخ این پرسش را در خود دارند. اما در «بین دو صحنه» چه روی می‌دهد که توجه نویسنده، کارگردان و تدوینگر باید به آن باشد تا قدرت داستانگویی یک فیلم را تقویت کند؟ برای این پرسش اما هیچ پاسخی نیست! جفری مایکل بیز، در این کتاب تلاش دارد پاسخ این پرسش را شرح دهد و به ما نشان دهد گاه آن چه بین دو صحنه یک فیلم روی می‌دهد، بسیار مهم‌تر از چیزی است که در خود صحنه‌ها جریان دارد. او برای نخستین بار و نه در قالبی صرفا نظری بلکه به شکلی ملموس و کاربردی، این موضوع را می‌کاود و در یک فصل نیز یک نمونه سینمایی از انتقالات بین صحنه‌ها را (از فیلم گلادیاتور) بررسی می‌کند. کاری که بیز می‌کند، معطوف کردن توجه ما به فضای خالی بین صحنه‌هاست، شبیه همان توصیه‌ای که به نویسندگان می‌شود تا فضاهای سفید بین دو خط متون‌شان را از یاد نبرند.

1  2  صفحه‌ی 1