انتشارات_مصدق


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شاهراه خوشبختی
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
روانشناسی تحلیلی
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
ما شروعش می‌کنیم
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
مسئله مرگ و زندگی
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان
روانکاوی برای همه
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
آشنایی با فروید
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
آشنایی با یونگ
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
قضیه اسپینوزا
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
یالوم‌خوانان
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان
خیره به خورشید
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
ربه‌کا (گالینگور)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
دست‌های آلوده (نمایش‌نامه)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

شاهراه خوشبختی

  • 125,000 تومان

«برتراند راسل» (1872-1970)، فیلسوف، منطق‌دان، ریاضیدان، مورخ، جامعه‌شناس، برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات و فعال صلح‌طلب انگلیسی بود که در قرن بیستم زندگی می‌کرد. راسل در آغاز جوانی به مطالعه‌ی آثاری از «پرسی بیش شلی» روی آورد که این امر مسیر زندگی او را تغییر داد. سپس به کالج کمبریج رفت و به تحصیل در رشته ریاضیات و فلسفه پرداخت. وی یکی از فیلسوفان پیشتاز قرن بیستم محسوب می‌شد و از او به همراه گوتلوب فرگه و لودویگ ویتگنشتاین، به عنوان بنیان‌گذاران فلسفه‌ی تحلیلی یاد می‌شد. نوشته‌های راسل در خصوص روابط انسانی بزرگ‌ترین مدرک علمی و فلسفی برای جامعه بشری در قرن حاضر محسوب می‌شود. زیرا فلسفه‌ی جهانی او از زندگی روزمره جدا نیست. به نظر وی عرف و عادت، قانون و سیاست، اخلاق و مذهب و روابط اجتماعی و اقتصادی چیزهایی نیستند که جدا از زندگی روزمره بشر به موجودیت خود ادامه دهند، این‌ها همیشه جزئی از زندگی انسان بوده و بدون شناخت ارتباط درست و منطقی بین آن‌ها نمی‌توان به خوشبختی حقیقی دست یافت.

روانشناسی تحلیلی

  • 145,000 تومان

کتاب حاضر حاصل پنج سال سخنرانی کارل گوستاو یونگ است که در سال 1935 در حضور دویست پزشک و درمانگر حاذق در انستیتوی روان‌پزشکان تاوی استوک در لندن ایراد گردید. وی در این سخنرانی‌ها، نظریه‌های خود و روش‌هایی که برای رسیدن به نتیجه‌گیری‌هایش استفاده کرده بود را به شیوه‌ای بسیار شفاف و قانع‌کننده بیان نمود و نمونه‌ای برجسته از یک متفکر بزرگ در اوج قدرت را به نمایش گذاشت. این سخنرانی‌های بسیار شفاف و بحث‌برانگیز در پیرامون ایگو، انتقال، تخیل فعال و تداعی کلمات می‌باشد. اندیشه‌های ژرف و گیرای یونگ را می‌توان از لا به لای این سخنرانی‌ها و نیز از پرسش و پاسخ‌های پزشکان و روانکاوان برجسته‌ای همچون ویلفرد بیون و دیگر حاضرین در این جلسات روان‌تحلیلی دریافت کرد.

ما شروعش می‌کنیم

  • 175,000 تومان

کالین هوور نویسنده سرشناس آمریکایی پس از درخواست‌های فراوان طرفدارانش برای نوشتن ادامه کتاب «ما تمامش می‌کنیم» سرانجام به درخواست آنها پاسخ داده و توانسته است با ادامه‌ای شگفت‌انگیز و پرماجرا آنها را راضی و خشنود سازد. لیلی و همسر سابقش، رایل، به تازگی توانسته‌اند با دستیابی به برنامه‌ای مشترک تعامل نسبتا بی‌دردسری را در پیش بگیرند که ناگهان لیلی دوباره به عشق اول خود، اتلس، برخورد می‌کند. بعد از نزدیک به دو سال جدایی او خوشحال است که برای یک بار هم که شده، زمان به نفع آنهاست و وقتی با پیشنهاد یک قرار ملاقات از طرف اتلس مواجه می‌شود، بی‌درنگ می‌پذیرد. اما هیجان او به سرعت تحت تأثیر این موضوع قرار می‌گیرد که رایل، اگرچه دیگر همسر او نیست اما هنوز بخشی از زندگی اوست و آخرین چیزی که رایل حاضر به پذیرش آن می‌باشد حضور اتلس کوریگان در زندگی همسر سابق و دخترش است.... در این کتاب بیشتر با گذشته اتلس و لیلی آشنا می‌شویم و نبرد عشق واقعی را در برابر ناملایمات زندگی نظاره‌گر خواهیم بود.

مسئله مرگ و زندگی

  • 96,000 تومان

کتاب مسئله مرگ و زندگی، اثری از زوج درمانگر، اِروین دی. یالوم و مریلین یالوم است که در آن درباره عشق، فراق و آنچه در پایان عمر اهمیت دارد، نوشته‌اند. شرح حالی زیبا، عاشقانه و گاهی دردناک که از موضوع پایان زندگی سخن می‌گوید. مسئله مرگ و زندگی کنایه‌ای است که همیشه در باب اهمیت موضوع به کار می‎‌بریم اما اینبار داستان واقعا درباره مرگ و زندگی است. داستان زیبایی که شرح خاطرات جالب زوج درمانگر، اروین یالوم و همسرش مریلین یالوم است و با نگاه به پایان زندگی نوشته شده است. روانشناسی مادیگرا، شاید همیشه مرگ را نادیده بگیرد و یا سعی کند از آن فرار کند. اما نویسندگان این اثر با شجاعت با مسئله پیری و مرگ که در پی آن می‌آید مواجه شده‌اند و در یادداشت‌هایی کوتاه زندگی خود را نوشته‌اند. زندگی که به این مرحله نزدیک می‌شود و باید متناسب با آن تغییر کند. این کتاب را باید اثری ممتاز در این زمینه دانست چراکه از نقش پختگی و تجارب انسانی صحبت می‌کند و دیدگاهی شاید کمی متفاوت از دیدگاه جامعه را به ما بدهد. مسئله مرگ و زندگی را به تمام علاقه‌مندان به آثار یالوم پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید درباره موضوع مرگ بخوانید و بدانید، این کتاب گزینه مناسب شما است.

روانکاوی برای همه

  • 140,000 تومان

زیگموند فروید که به عنوان پدر علم روانکاوی شناخته می‌شود، در طول دوران کاری خود گام‌های بسیار مهمی در توضیح و تحلیل روان برداشته است که آشنایی با آن‌ها برای هر علاقه‌مند به مباحث علم روانشناسی سودمند می‌باشد. در این کتاب‏، خواننده عام می‌تواند به طور اجتمالی با مهم‌ترین مسائل مطرح شده توسط فروید در علم روانشناسی مانند: خودآگاه و ناخودآگاه، غرایز، انحراف روانی، جنسیت، روانشناسی تحلیل و بسیاری موارد دیگر آشنا گردد.

آشنایی با فروید

  • 72,000 تومان

زیگموند فروید، روانشناس و روانپزشک اتریشی است که با ابداع نظام روانشناختی نوین شهرتی جهانی یافت. این کتاب به بررسی دوره‌های مختلف زندگی فروید از کودکی تا واپسین سال‌های حیات او پرداخته و در عین حال نظریات روانشناسی او را به زبانی ساده توضیح می‌هد، از این رو مناسب افرادی است که در ابتدای مسیر مطالعه‌ی جهان بی‌پایان روانشناسی هستند. کتاب پیش‌رو به پیشرفت تدریجی نظریات فروید در تکامل روانکاوی و درمان بیماران به شیوه‌ی ابداعی وی اشاره دارد. در بخش پایانی، گسترش روانکاوی فروید در سطح بین‌الملل و همجنین آراء و نظریات مخالفان و موافقان او مورد بررسی قرار گرفته است.

آشنایی با یونگ

  • 50,000 تومان

کارل گوستاو یونگ، فیلسوف و روانپزشک سوئیسی و از بنیان‌گذاران روانشناسی تحلیلی است که بعضی از مفاهیم روانشناسی از جمله: ناخودآگاه جمعی، سایه‌ها، عقده‌ها، آنیما و آنیموس را ابداع کرده است. کتاب پیش‌رو در هفت گام زیر دانش شما را نسبت به آموزه‌های یونگ گسترش خواهد داد: 1. خواهید آموخت که یونگ چه کسی بود و چه کارهایی انجام داده است. 2. دنیای درونی یونگ چگونه بود و وی چگونه ایده‌های خود را کاوش می‌کرد. 3. دیدگاه یونگ را در مورد روح، روان و سفر آن درمی‌یابید. 4. دیدگاه‌های یونگ را در مورد رویاها و نمادها فرا می‌گیرید. 5. با شناخت و درک یونگ از شخصیت و نحوه شکل‌گیری روابط آن آگاه می‌شوید. 6. نظرات یونگ را در مورد خودآگاهی درونی، مذهب و معنویات درمی‌یابید. 7. سرانجام با ایده‌های یونگ در دوران زندگی‌اش و میراث او آشنا می‌شوید.

قضیه اسپینوزا

  • 245,000 تومان

یالوم در بخشی از کتاب به بیان سرگذشت «باروخ اسپینوزا» فیلسوف یهودی - هلندی می‌پردازد. او در فسلفه‌اش می‌خواهد خدا را به شیوه‌ای که خودش درک می کند ستاش کند، خدایی که با طبیعت برابر است، جهان‌شمول است و در همه‌جا حضور دارد. به دلیل نگاه متفاوت او به دین در برابر عقاید و خرافات دین یهود، از سوی خاخام‌های عصر خویش تفکیر و از جمعه یهود طرد و هر گونه ارتباط با او، حتی خواندن کتاب‌هایش، ممنوع می‌شود. یالوم در کنار داستان اسپینوزا، به روایت ماجرای «آلفرد روزنبرگ»، نیز می‌پردازد. شخصی که عضو فعال حزب نازی و ایدئولوژیست اصلی آن محسوب می‌شود. داستان روزنبرگ از زمان دبیرستان او آغاز می‌گردد، زمانی که به دلیل سخنرانی تند علیه یهودیان در انتخابات دبیرستان از سوی مدیران مورد پرسش و پاسخ قرار می‌گیرد و بعد از آن که در مورد الگوی گوته تحقیق کند: و او کسی نیست جز «اسپینوزای یهودی».

یالوم‌خوانان

  • 138,000 تومان

در این اثر که گلچینی از تاثیر‌گذارترین آثار اروین یالوم تا به امروز می‌باشد، خوانندگان با طیفی از نوشته‌های اون آشنا می‌گردند که از موارد بسیار تخصصی و بالینی گرفته تا انتزاعی و نظری و حتی کاملا ادبی را شامل می‌شود. یالوم این کتاب را با مقدمه‌ای صریح و روشن از زندگی‌ نامه خویش آغاز می‌نماید و سپس کار را در سه قسمت متمایز پیش می‌برد: «روان‌درمانی گروهی»، «روان درمانی وجودی» و «درباره نوشتن». بخش‌های مختلف کتاب «یالوم خوانان» مسیر‌های حرفه‌ای یالوم را از جهات مختلف دنبال می کند و شامل گلچینی از کتاب‌های درسی وی، تک نگاری در مورد گروه‌درمانی وجودی، مطالعات موردی منتشر نشده قبلی و گزیده‌هایی از دژخیم عشق و هنگامی که نیچه گریست می‌شود. در ضمن اروین یالوم برای هر یک از کتاب‌های پیشین خود مقدمه‌های جدیدی نوشته است که بر تکامل حرفه و تفکر وی از زمان انتشار کتاب‌ها تاکید دارد. یالوم در آثار داستانی و غیر‌داستانی خود با نگاهی روان‌درمان گرایانه برای کشف طبیعت انسان استفاده می‌کند و به ما نشان می‌دهد که مرز بین واقعیت و خیال همیشه به راحتی قابل تشخیص نیست. چیزی که دکتر یالوم را از ابتدای کار خود بر‌انگیخته، علاقه شدید وی به روایت است و این اشتیاق است که بخش‌های منتخب این کتاب را به هم پیوند می‌دهد.

خیره به خورشید

  • 55,000 تومان

ترس از مرگ ممکن است غیر مستقیم یا مستقیم در ما وجود داشته‌ باشد. گاهی به صورت یک بیماری روانشناختی در درون ما، گاهی یک دغدغه و ترس که مانع شادی ما و لذت بردن از زندگی می‌شود. فکر کردن مدام به مرگ مانند خیره شدن به خورشید است، نمی‌توان آن را تاب آورد و ما را از پا در می‌آورد. او از دو قسم تنهایی می‌گوید و از تاثیر هریک از این دو نوع بر ترس و اندیشه به مرگ.

ربه‌کا (گالینگور)

  • 150,000 تومان

ربه‌کا داستانی است عادی؛ ولی به هیچ وجه عادی نیست. از هر سرگذشت پرحادثه‌ای بیشتر خواننده را مجذوب می‌کند. در زندگانی روزمره بشر، بسیاری حوادث رخ می‌دهد که در ظاهر با اهمیت به نظر نمی‌رسد، اما اثری عمیق و جاودان بر روح انسانی باقی می‌گذارد. ربه‌کا تمام این نامحسوسات حیات آدمی را محسوس کرده، پرده از روی رازهای ناگفتنی برداشته و جلوه‌هایی از تلخی‌ها و ناکامی‌های زندگی زناشویی را برابر چشم خواننده مجسم کرده است.

دست‌های آلوده (نمایش‌نامه)

  • 30,000 تومان

«دست‌های آلوده»‌ نمایش‌نامه‌ای است که در سال 1948 توسط ژان پل سارتر فیلسوف، رمان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس فرانسوی منتشر شده و سعی دارد فضای دوران کمونیستی فرانسه را به تصویر بکشد. سارتر در این نمایش‌نامه، نوعی از زندگی تشکیلاتی و حزبی را به صحنه می‌آورد که در آن اعضا می‌بایست چنان به حزب و اهداف آن وفادار باشند که بی‌چون و چرا تمام دستورات را بدون هیچ بهانه‌ای اجرا کنند، حتی اگر آن را بر خلاف میل درونی و احساسات شخصی خود بدانند. این کتاب، ماجرای عضو جوانی از حزب را بیان می‌کند که ماموریت می‌یابد یکی از اعضای بالاتر را به قتل برساند، اما هیچ چیز در این راه ساده نیست...

1  2  3  صفحه‌ی 1