انتشارات تاليف


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فنگشویی پرشور (11 قدم برای زندگی بهتر)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
درمان چاکرا (راهنمای مبتدیان در شیوه‌های خوددرمانی برای متعادل‌سازی چاکراهای بدن)
هذیان‌های مفید (قدرت و تضادهای خودفریبی مغز)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
صراحت بیان برای مدیران
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان

فنگشویی پرشور (11 قدم برای زندگی بهتر)

  • 75,000 تومان

خواندن این کتاب برای هر کسی که به دنبال تغییر ارتعاش انرژی خود، وارد کردن مینیمالیسم یا کمینه گرایی به زندگی و مرتب کردن فضا برای ایجاد بهترین انرژی است، ضروری می‌باشد.

درمان چاکرا (راهنمای مبتدیان در شیوه‌های خوددرمانی برای متعادل‌سازی چاکراهای بدن)

  • 83,000 تومان

سلامت و بهبود چاکرا، هنری خارق‌العاده تلقی می‌گردد که زندگی بشر را در همه زمینه‌ها دگرگون می‌نماید. نویسنده در این کتاب قصد دارد تا راز عشق خود به چاکراهای بدن انسان را با شما به اشتراک بگذارد، به‌طوری که شما نیز به‌شخصه یاد بگیرید که چگونه خود را از این طریق شفا و تعالی بخشید.

هذیان‌های مفید (قدرت و تضادهای خودفریبی مغز)

  • 90,000 تومان

این کتاب نکات جالبی را درباره رفتار و باورهای بشر گوشزد می‌کند. از دیرباز اشاره بر این بوده که مغز عضو عقلانی بشر در جستجوی حقیقت است و وظیفه دارد به ماهیت حقیقی جهان و روابط بین انسان‌ها پی ببرد. هنگامی هم که دچار باورهای نادرست و خرافی می‌شود آن را به خطاهای شناختی و نداشتن توانایی تفکر نسبت می‌دهیم، اما ودانتام دیدگاه متفاوتی را در این کتاب به به شما ارائه می‌دهد.

صراحت بیان برای مدیران

  • 138,000 تومان

من معمولا به محض گام نهادن داخل آسانسور برای رسیدن به انبار سابق غار مانند در دهکده شرقی که برای برنامه‌های نرم افزاری شرکت جویس اجاره کرده بودیم، دچار شوق و شوری زایدالوصف می شوم. این شرکت را در سال 2000 راه‌اندازی کرده بودم، اما آن روز استرس و اضطراب فراوانی داشتم. مهندس‌ها شب‌ها و حتی روزهای آخر هفته را در مورد نسخه جدید «بتا» تولیدمان که هفته آینده برای توزیع آماده می‌شد، به شدت کار کرده بودند. تیم فروش نام 30 خریدار عمده و سرشناس را که مشتریان دائمی محصولات ما بودند، فهرست کرده بودند. در این شرایط، منافع زیادی به دست می‌آوردیم و در غیر این صورت، تا 6 ماه بدون منابع مالی باید منتظر می‌ماندیم. مانعی عجیب مرا به هم ریخته بود. شب قبل، یکی از دوستانم که همانند فرشته و جزء سرمایه‌گذاران‌مان بود، دیوروکس به من گفت قیمت کالاهای ما منصفانه نیست و ادامه داد: «به آخرین باری که یک اتومبیل دست دوم خریدی فکر کن که قیمت آن کمتر از 1000 دلار بود. اکنون در مورد شخصی که این اتومبیل را به تو فروخت فکر کن. حالا به این موضوع فکر کن که تو همان فروشنده هستی و باید در بازار بدرخشی.» من در ذهنم به نظریه دیوروکس معتقد بودم و حرف او را باور داشتم، اما چگونه می توانستم نزد اعضای گروه کار خود و یا پیش هیأت مدیره و سرپرستم بروم و بگویم که قیمت‌ها را بر اساس نظریه دیوروکس تغییر می‌دهم.

صفحه‌ی 1