امين الضرب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ابتکارات صرفه‌جویانه (چه طور با کمترین  منابع بهترین عملکرد را داشته باشیم)
کنجکاوی موشکافانه (نشریه اکونومیست توضیح می‌دهد آمار و ارقامی که دنیای ما را دگرگون می‌کند)
برادرکشی
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
ایده‌ها (اقتصاد جهان با چه تئوری‌هایی اداره می‌شود)
20 تغییر بزرگ جهان تا سال 2050
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
جهانی از اعداد
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
20 تغییر بزرگ تکنولوژی تا سال 2050
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
راهنمای بازارهای مالی (چرا این بازارها به ‌وجود می‌آیند و چگونه عمل می‌کنند)
مدیریت استعدادها (استخدام حفظ و دریافت بیشترین بهره‌وری از نیروهای با استعداد)

ابتکارات صرفه‌جویانه (چه طور با کمترین منابع بهترین عملکرد را داشته باشیم)

  • 145,000 تومان

سریع‌تر. بهتر. ارزان‌تر کسب‌و‌کار در حال تغییر است. ابتکارات صرفه‌جویانه انقلابی در دل صنایع به پا کرده و شکلی جدید به مدیریت افکار در سرتاسر جهان بخشیده‌است. این ابتکارات برای شرکت‌ها این امکان را فراهم کرده تا به کالا‌های با‌کیفیت دسترسی پیدا کنند و سریع‌تر به بازار راه بیابند. چنین امری در چشم‌انداز کسب‌و‌کار‌ها بسیار حیاتی است و با اقتصاد چرخشی و جنبش در بازار تعریف می‌شود. ابتکارات صرفه‌جویانه‏، اندیشه روز افرادی نظیر ناوی رادجو و جیدیپ پرابهو است. آن‌ها اصول و شیوه‌های بهتر انجام دادن با کمترین منابع را به صورت کلیدی به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. کتاب ابتکارات صرفه‌جویانه، چندین مطالعه موردی و توصیه در قالب تحقیق و توسعه برای مدیران دارد و نشان می‌دهد مدیران شرکت‌ها در بخش‌های مختلف چطور کسب‌و‌کار خود را صرفه‌جویانه ارائه کرده‌اند. «هر مدیر عاملی که می‌خواهد سریع‌تر و با بازدهی بیشتر به بازار مشتریان دسترسی پیدا کند باید این کتاب را بخواند.» بت کامستاک، نائب رئیس، جنرال الکتریک «رادجو و پرابهو نشان می‌دهند که ابتکارات صرفه‌جویانه یکی از مدل‌های نو‌ظهور برای خلق ارز هم در بخش کسب‌و‌کار و هم بخش مشتریان است.» ایندرا کی.ن.یی،مدیر‌عانل، شرکت پپسی کو «هیچ رهبر کسب و کاری در قرن بیست‌و‌یکم نمی‌تواند تغییر پارادایمی که در این کتاب آمده را نادیده‌بگیرد.»

کنجکاوی موشکافانه (نشریه اکونومیست توضیح می‌دهد آمار و ارقامی که دنیای ما را دگرگون می‌کند)

  • 75,000 تومان

پاسخ‌های هوشمندانه و زیرکانه به پرسش‌های به روز و بدون محدودیت زمانی، برای افراد باهوش و بسیار کنجکاو کنجکاوی موشکافانه به ما در درک مسئله‌های پیچیده کمک می کند چرا سوئدی ها مالیات اضافی می‌پردازند چرا امریکایی ها هنوز کودک همسری را مجاز می‌دانند چرا در فرانسه جن گیری در حال افزایش است چه ارتباطی بین آووکادو و جرم است این کتاب به انواع سؤال‌های عجیب، اما جدی که ممکن است برای علاقه‌مندان به دنیای پیرامون، پیچیده باشد، پاسخ می‌دهد. پاسخ‌هایی که توسط اکونومیست و با تیزهوشی و اشتیاق ارائه شده‌اند، شگفت انگیز، جذاب و آموزنده هستند تام استندج، معاون سردبیر مجله اکونومیست و نویسنده شش کتاب از جمله تاریخ جهان در شش لیوان است. او در سال 1998 به این مجله پیوست و سردبیر حوزه‌های فناوری، تجارت و دیجیتال بوده است.

برادرکشی

  • 125,000 تومان

برادرکشی برداشتی است از جنگ داخلی یونان که به فاصله چند سال پس از جنگ جهانی دوم پیش آمد، جنگی عقیدتی - نظامی میان جنبش کمونیستی یونان با حمایت دولت‌های کمونیست همسایه، و قوای دولتی که از باورهای مذهبی مردم تغذیه می‌کرد و از پشتیبانی امریکا و انگلیس برخوردار بود.

ایده‌ها (اقتصاد جهان با چه تئوری‌هایی اداره می‌شود)

  • 95,000 تومان

در این کتاب از اندیشمندان کلاسیک علم اقتصاد تا اقتصاددانان معاصر مورد بررسی قرار گرفته اند . کتاب سعی کرده قضاوت آشکاری در مورد ایده مورد بررسی نداشته باشد و تنها در نقش گزارشگری صادق و معتمد باقی بماند. نتیجه اینکه هیچ تئوری مورد حمایت نویسندگان قرار نگرفته و آنها با قلمی روان ولی بدون موضع اندیشه‌های اقتصاددانان را تشریح کرده اند .

20 تغییر بزرگ جهان تا سال 2050

  • 50,000 تومان

هدف دیگر این کتاب نگاهی به آینده است: قصد داریم ببینیم این پیشرفت‌ها و توسعه‌ها چگونه جهان 2050 را شکل می‌دهند. البته این یک هدف بسیار بلندپروازانه است. تاریخ سرشار از پیشگویی‌هایی است که اشتباه از آب درآمدند. چه بسیار پیش‌بینی‌ها در مورد سیاست، دولت، جنگ و بازار که همگی اشتباه شدند. چطور می‌توان به تصویری از آینده دست یافت؟ پیش‌بینی وضعیت هوا حتی برای فردا نیز بسیار دشوار است، چه برسد به پیش‌بینی اموربرای چهارسال آینده: امری بعید و غیرممکن به نظر می‌رسد. با همه این حرف‌ها باز هم حدس زدن ارزشمند است،. جالب است که پیش‌بینی 2050 ساده تر از پیش‌بینی یک هفته یا یک سال آینده است. برخی جنبه‌های مهم چند دهه آینده را می‌توان با اطمینان کامل پیش‌بینی کرد. آمار مردم‌نگاری را درنظر بگیرید: هرچند نمی‌توان خیلی دقیق نظر داد اما می‌توان به آمار حقیقی نزدیک شد. آمار جمعیت بشر می‌تواند نقطه خوبی برای شروع و تفکر در مورد آینده باشد. این کتاب نیز با همین مبحث آغاز می‌شود.

جهانی از اعداد

  • 65,000 تومان

حدود 30 سال است که کتاب جهانی از اعداد از انتشارات اکونومیست به ابزاری ضروری برای کسب آمار در سرتاسر جهان تبدیل شده‌است. حالا در بیست و هفتمین نسخه از این کتاب مسائلی نظیر جغرافیا، سیاست، اقتصاد سلامت و فرهنگ و همچنین رتبه بندی کشورها در کنار نماگر 64 کشور مهم جهان آورده شده‌است. اگر می‌خواهید بدانید چه کشوری بزرگترین جنگل، جوان ترین جمعیت، بیشترین ماهی، کمترین دستمزد، بالاترین بودجه برای پژوهش یا تعداد بیشترین الکلی ها را دارد، کتاب جهانی از اعداد تنها چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. رتبه بندی بیش از 200 مورد در این کتاب آمده‌است که مربوط به بیش از 180 کشور جهان است. در کنار آن نماگر 64 کشور جهان به عنوان اصلی‌ترین اقتصادهای جهان، حوزه یورو و همچنین کلیت جهان آورده شده‌است

راهنمای بیت‌کوین (نگاهی به شیوه‌های دریافت سرمایه‌گذاری و پرداخت اولین ارز رمزنگاری شده غیرمتمرکز جهان)

  • 46,000 تومان

بیت‌کوین در سال‌های اخیر موردتوجه جدی فعالان اقتصادی قرار گرفته . واقعیت این است که برای اولیم بار پولی در دنیا خلق شده که هیچ حکومتی پشت آن قرار ندارد. بیت‌کوین اولین پول غیرمتمرکز و غیردولتی دنیاست که فعالان فناوری دنیا آن را خلق کرده‌اند. بیت‌‌کوین بخشی از دنیایی است که به آن می‌گویند فین‌تک. فین‌تک یعنی کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی. فین‌تک‌ها طیف وسیعی از کسب‌ و کارهای مرتبط با بانکداری پرداخت بورس و بیمه را تحت تاثیر قرار داده‌اند. بیت‌کوین انقلابی‌ترین تاثیر فین‌تک بر دنیای مالی است.

20 تغییر بزرگ تکنولوژی تا سال 2050

  • 90,000 تومان

فن آوری به سرعت پیش می‌رود! فن‌آوری در سال 2050 ما را به کجا خواهد برد؟ تاثیر آن بر شیوه زندگی ما چگونه خواهد بود؟ تا کجا به فن‌آوری اجازه خواهیم داد که دامنه نفوذش را بگستراند؟ در کتاب تغییر بزرگ تکنولوژی تا سال 2050 دانشمندان شناخته شده رهبران صنایع دانشگاهیان برجسته و نویسندگان تحسین شده داستان‌های علمی تخیلی به روزنامه‌نگاران مجله اکونومیست پیوسته‌اند تا به پرسش‌های بالا پاسخ دهند.

راهنمای بازارهای مالی (چرا این بازارها به ‌وجود می‌آیند و چگونه عمل می‌کنند)

  • 55,000 تومان

بحران‌های اعتباری و مالی، خطر ناپایداری بازارها را به وضوح نشان داده‌اند. حتی کوچکترین نوسانات قیمت‌های بازار نیز این قابلیت را دارند که تأثیرات عمیقی بر اقتصاد کشورها، کسب ‌و کارها و سرمایه‌گذاران نهادی مانند صندوق‌های بازنشستگی بگذارند. در این میان، سرمایه‌گذاران فردی نیز با ابزارهای مالی بسیار گوناگونی مواجه هستند که شناختشان روز به ‌روز دشوارتر می‌شود. حال آن‌که، کاربست هوشمندانه امکانات بازارهای مالی، همه آن چیزی است که نتیجه‌ای متفاوت را رقم می‌زند. برای اتخاذ این رفتار هوشمندانه، پیش از هر چیز باید بدانید که دقیقا در حال انجام چه کاری هستید. راهنمای بازارهای مالی، کتابی است که به روشنی درباره بازارهای متفاوت توضیح می‌دهد. این کتاب، با نگاهی تازه، پا از بازارهای اوراق قرضه و سهام فراتر می‌گذارد و اهداف و امکانات بازارهای آتی و اختیار معامله را تبیین می‌کند. بنابراین، برای هر کسی که می‌خواهد درک بهتری از نحوه عملکرد بازارهای مالی و ابزارهای معاملاتی‌شان داشته باشد، راهنمای بازارهای مالی، منبعی غنی خواهد بود.

مدیریت استعدادها (استخدام حفظ و دریافت بیشترین بهره‌وری از نیروهای با استعداد)

  • 85,000 تومان

تحقیقات زیادی نشان می‌دهد که موفقیت شرکت‌ها به توانایی و مهارت‌های کارکنان آنها بستگی فراوانی دارد و به خاطر همین مدیران اجرایی شرکت‌ها همیشه دنبال به دام انداختن این افراد برای حضور در موسسه خودشان هستند. اما استخدام این افراد یکی از ساده ترین بخش‌هاست. چالش اصلی به نگه داشتن این نیروها و بهره‌برداری بهینه از استعدادهای آنها برمی‌گردد. یکی از این چالش‌ها رسیدن به درک صحیح از انتظارات آنها از محیط کار و زندگی است. برای کارفرمایان رسیدن به این بینش در نسل جدید بسیار سخت است. زیرا آنها فضایی پر از انعطاف و هیجان از محیط کار متصور هستند که در صورت عدم تحقق در کمتر از چند ماه محیط کار را ترک می‌کنند. این کتاب بر اساس تحقیقات صورت گرفته از مدیران عامل، متخصصین استخدام و افرادی که بر روی پروژه‌های استعدادیابی کار کرده‌اند تهیه شده و در آن نشان داده شده شرکت‌هایی همچون گوگل، اپل، نوکیا، پپسی، استندر و برخی شرکت‌های دیگر چگونه با چالش‌های استخدام و توسعه توانایی‌هایی که نیاز داشتند روبرو شده‌اند. ما اطلاعات مفیدی را برای افرادی که در بخش منابع انسانی شرکت‌ها فعالیت دارند فراهم کردیم و همچنین با مطالعه این کتاب می توانید دانش فوق‌العاده را درباره نحوه ایجاد رضایت شغلی کسب کنید.

صفحه‌ی 1