اسپينا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بی‌توجهی عاطفی دوران کودکی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
مدیریت خشم برای والدین
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
انسان در جستجوی عشق
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
خرد مردان قورباغه‌ای
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
فرزندپروری مثبت
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
یدک
  • 395,000 تومان
  • با تخفیف: 395,000 تومان
زنان موفق (9 گام تا موفقیت)
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
عادت‌های کوچک موفقیت‌های بزرگ
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان
دروغگویی روی مبل
  • 385,000 تومان
  • با تخفیف: 385,000 تومان
ساکت باش و گوش کن
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

بی‌توجهی عاطفی دوران کودکی

  • 110,000 تومان

آیا تاکنون نگران شده‌اید که فرزندتان تصور کند مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته‌ است؟ شاید شما و همسرتان هر دو شاغل هستید و ناچارید ساعت‌های بسیاری را بیرون از منزل سپری نمایید و می‌ترسید فرزندانتان را با پرستار بچه‌ها تنها بگذارید؛ چرا که ممکن است این موضوع باعث شود آنها احساس کنند مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند. شاید تا‌به‌حال نشانه‌هایی از تغییرات احساسی و رفتاری را در فرزند خود دیده‌اید و برایتان سوال است که آیا این تغییرات، واکنشی است برای همان احساس مورد بی‌توجهی قرار گرفتن؟ اگر شما آموزش‌های لازم را نبینید، ممکن است حتی متوجه نشانه‌های اصلی این موضوع حساس در فرزندتان نشوید و زمانی آن را درک کنید که دیگر کار از کار گذشته است. اگر نشانه‌هایی از نوع تغییر رفتار در فرزندانتان مشاهده کرده‌اید مطمئن باشید، کتاب «بی‌توجهی عاطفی دوران کودکی» همان اثری است که شما به دنبال آن‌ هستید! دلایل و تاثیرات این بی‌توجهی و غفلت در ایام کودکی از جمله مواردی است که در این اثر بدان پرداخته می‌شود. به عبارتی با مطالعه کتاب حاضر، شیوه صحیح برخورد سریع و موثر با این مشکل را قبل از بروز تاثیرات مخرب و ماندگار آن می‌آموزید.

مدیریت خشم برای والدین

  • 160,000 تومان

حتی اگر «فریاد‌ زدن» راحت‌ترین کار باشد، چگونه می‌توانید به‌عنوان یک پدر و مادر خشم خود را مدیریت کنید و با فرزندتان همراه شوید؟ به چه شکلی می‌توانید بهانه‌گیری و لجاجت را تحت کنترل قرار دهید و به خانواده‌ای آرام‌تر برسید؟ وقتی فرزندتان فریاد می‌زند، جیغ می‌کشد، طبق خواسته‌تان رفتار نمی‌کند و از کنترل خارج می‌گردد، معمولا نخستین واکنش شما چیست؟ آیا به دیوار خیره می‌شوید و آرزو می‌کنید که همه‌چیز خود به خود حل شود؟ یا با آرامش کامل، اعضای خانواده را جمع می‌نمایید و به‌عنوان یک تیم در کنار هم این مشکل را حل می‌کنید؟ یا فریاد می‌زنید تا هم خودتان و هم فرزندتان در این فرایند بیشتر آزرده شوید؟ اگر گزینه‌ سوم را انتخاب کرده‌اید، این کتاب دقیقا راهنمای مورد نیاز شماست. درست در چنین شرایطی است که مدیریت خشم اهمیت پیدا می‌کند. از طریق درس‌ها و مثال‌های کتاب «مدیریت خشم برای والدین»، به سرعت متوجه می‌شوید، گزینه‌های بسیاری به جز خشم وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید به عصبانیت خود پایان داده و با فرزندتان پیوند عمیق‌تری برقرار نمایید.

انسان در جستجوی عشق

  • 75,000 تومان

چالش‌های یافتن عشق بسیار پیچیده‌اند. آنها نسبتا جدید هستند و ندرت به طور سیستماتیک بررسی شده‌اند. در طول یک بازه زمانی بسیار طولانی از تاریخ، روابط با آنچه اکنون شاهد آن هستیم تفاوت زیادی داشتند. اول اینکه مردم نه به خاطر عشق، بلکه با توجه به دلایلی همچون موقعیت اجتماعی، پول، مهارت‌های خانه‌داری و زیبایی ازدواج می‌کردند. از هیچ‌کس انتظار نمی‌رفت عاشق شریک زندگی خود باشد؛ بلکه همه امیدوار بودند که بتوانند شریک زندگی خود را تحمل کنند. دیگر آن که معمولا ازدواج‌ها براساس عقل و منطق انجام می‌شدند. و شخص ناچار نبود شریک زندگیش را خودش انتخاب کند. در واقع، یافتن فرد مناسب برای ازدواج به عهده خانواده یا جامعه بود. اواسط قرن هجدهم در اروپا، این عقاید دستخوش انقلاب شدند. امروزه این جنبش را رمانتیسم می‌نامیم. در رمانتیسم، تنها پایه واقعی یک رابطه را پیوندی محکم بر اساس عشق معرفی کرده‌اند. از آن زمان به بعد، ازدواج بر اساس عقل و منطق جای خود را به ازدواج بر اساس احساسات داد و طبق آن یک معشوقه ایده‌آل را باید بر اساس غریزه یافت نه عقل. با توجه به آمار نارضایتی از زندگی زناشویی و یا طلاق، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که غریزه خام به تنهایی یک روش ویژه و قابل‌اعتماد برای یافتن شریک زندگی مناسب تلقی نمی‌شود. اعتقاد ما به غریزه هرگز کمک شایان توجهی به افزایش شانس خوشبختی ما نکرده است. در کتاب پیش رو سعی داریم آنچه یک رابطه روان‌شناسی می‌نامیم را به درستی پیش‌بینی کرده و ابزارهایی برای همین منظور ایجاد نماییم: یک جمع‌بندی کلی که در آن بهترین بینش‌های روان‌شناسی در راستای امری خطیر و پیچیده همچون یافتن و حفظ عشق به کار گرفته می‌شوند.

خرد مردان قورباغه‌ای

  • 145,000 تومان

دریا سالار ویلیام هری مک ریون (بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده) مؤلف کتاب‌های پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز همچون «تختخوابت را مرتب کن» و «راز قهرمان: درس‌هایی از زندگی‌هایی که به خوبی سپری شدند!» است. او به مدت سی و هفت سال در یگان تکاوران نیروی دریایی ایالات متحده خدمت کرد و تقریبا فرماندهی در هر سطح را آزمود. وی طی خدمت در چهار دهه با هر چالش رهبری قابل تصور، در فرماندهی عملیات‌های رزمی رو به رو شد و در کارنامه خود افتخاراتی چون دستگیری صدام حسین، نجات کاپیتان فیلیپس و کشتن اسامه بن لادن را جای داد. کتاب «خرد مردان قورباغه‌ای» از این تجربیات و تجربیات بی‌شمار دیگری از زندگی باورنکردنی دریاسالار مک‌ریون، از جمله موقعیت‌های بحرانی، بحث‌های مدیریتی، انتقال‌های سازمانی و معضلات اخلاقی بهره می‌برد تا مهم‌ترین درس‌های رهبری که در طول چهل سال خدمت آموخته است را در اختیار خوانندگان قرار دهد.

فرزندپروری مثبت

  • 95,000 تومان

آیا روش‌های مختلف انضباط را امتحان کرده‌اید، اما هیچ‌کدام بر روی رفتار فرزندتان موثر نیست؟ آیا دیگر نمی‌دانید از کدام استراتژی استفاده کنید؟ آیا قرار است تسلیم شوید؟ ایجاد انضباط در کودکان همیشه با رفتارهای منفی والدین همراه است، اما اصلا نباید این‌طور باشد. انضباط چیز خوبی است، در صورتی که بدانید چگونه از آن استفاده کرده و آن را آموزش دهید. اولین چیزی که باید درک کرد این است که بین انضباط و تنبیه تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در حالی که انضباط برای تربیت فرزند شما ضروری است،‌ اما تنبیه همیشه تکنیک مناسبی برای استفاده و برقراری نظم و ترتیب نیست. کودکان امروزی با سرعت بیشتری رشد می‌کنند و تکنیک‌هایی که چند سال پیش کارآمد بودند، دیگر موثر نیستند. شما به چیزی کاملا متفاوت نیاز دارید: رویکرد جدیدی برای آموزش کودکان. آموزش انضباط با روشی مثبت، همان چیزی است که شما نیازمند آن هستید. شیوه‌های مثبت به طور کامل روش من را برای آموزش کودکان تغییر دادند. زمانی که استفاده از این تکنیک را شروع کردم، چند هفته اول شاهد پیشرفت‌های باورنکردنی در روابط خود و فرزندانم بودم و دیگر والدین نیز، نه تنها مشکلات روزمره خود در ارتباط با فرزندانشان را به سرعت حل کردند، بلکه به لطف نظم و انضباط مثبت،‌ ارتباط با فرزندان خود را بهبود بخشیدند.

یدک

  • 395,000 تومان

شاهزاده هری در اقدامی بی‌سابقه، خاطراتش را در کتاب ‹یدک› منتشر ساخته و با افشاگری‌هایی جنجالی‏، غوغا به پا کرده است. نام کتاب وام گرفته از لقب هری در کودکی است. او به عنوان فرزند دوم، جانشین (نسخه یدک) شاهزاده ویلیام به‌شمار می‌رفته است. خودش در این رابطه می‌نویسد: «این اصطلاحی نبود که فقط مطبوعات برای توصیف ما استفاده کنند....وضعیت ما قطعا همین بود. این توصیف کوتاه و مختصر را پدر، مامان، پدربزرگ و حتی مادربزرگ نیز استفاده می‌کردند. وارث و یدک....آنها قصد قضاوت نداشتند، اما ابهامی هم در این میان وجود نداشت. من فقط سایه‌ یا یک پشتیبان بودم. من به این دنیا آورده شدم که اگر اتفاقی برای ویلی بیفتد، جایگزین شوم. تا پشتیبانی بدهم، و در صورت لزوم به‌عنوان قطعات یدکی انجام وظیفه نمایم. شاید جهت اهداء کلیه‏، انتقال خون و یا ذره‌ای از مغز استخوان. همه اینها از ابتدای سفر زندگی به صراحت برایم روشن شدند و به تدریج شفاف‌تر شده و تقویت گردیدند.» این کتاب در قالب سه بخش مجزا ولی به هم پیوسته منتشر شده است. در بخش اول بیشتر به ماجراهای مربوط به دوران کودکی تا جوانی پرداخته شده، در بخش دوم خاطرات و وقایع مربوط به حضورش در ارتش به رشته تحریر درآمده و در بخش سوم ماجرای آشنایی و ازدواجش با «مگان مارکل» بازیگر پرآوازه هالیوود مطرح گردیده است. افشاگری‌های وی در این کتاب از مصرف مواد مخدر در نوجوانی گرفته تا تعداد افراد کشته شده توسط او طی حضورش در ارتش و جنگ افغانستان، ماجراهای عاشقانه‌اش و روابط پشت پرده بین اعضای خاندان سلطنتی انگلستان و مطبوعات به قدری تکان‌دهنده هستند که باعث گردیده این کتاب با شکستن رکوردها، تنها در هفته‌ اول انتشار به فروشی بیش از سه میلیون و دویست هزار نسخه‌ای دست یابد.

زنان موفق (9 گام تا موفقیت)

  • 98,000 تومان

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که بهترین گوهر شناخته نشده سازمان خود هستید؟ آیا کارهایی را به شما می‌سپارند که تمام توانایی و پتانسیل شما را نشان نمی‌دهد؟ آیا می‌خواهید مهارت‌های رهبری خود را تقویت کنید و در عین حال به آنچه هستید وفادار بمانید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سؤالات مثبت است، یا اگر نمی‌توانید از تمام توانایی و پتانسیل خود جهت دست‌یابی به پیشرفت شغلی بهره ببرید، این کتاب برای شما مناسب است. جو میلر، مدیرعامل Be Leaderly، با بیش از دو دهه تجربه کار با صدها هزار زن و مشتری از شرکت‌هایی نظیر ای‌بی، جنرال موتورز، ماکروسافت و... استراتژی‌ها، ماجراها و تحقیقاتی را برای کمک به زنانی دارد که می‌خواهند از کارمندان سازمانی به رهبران سازمان ارتقاء یابند. در این کتاب، او یک نقشه‌راه علمی و عملی در نه گام ارائه می‌دهد که به شما جهت ساختن برند خود، تثبیت میراث خود و در نهایت دست‌یابی به پیشرفت ملموس شغلی کمک می‌کند. هر گام با خودارزیابی‌ها، تمرین‌های الهام‌بخش، و چک‌لیست‌هایی که توسط ده‌ها هزار زن حرفه‌ای آزمایش شده است، تقویت می‌شود.

عادت‌های کوچک موفقیت‌های بزرگ

  • 78,000 تومان

عادت‌هاء میانبرهای ذهنی هستند که زندگی روزمره را آسان می‌کنند. بیشتر مواقع بدون انجام فرایند آزمون و خطا به طور ناخودآگاه همان روش و راه‌حلی را به کار می‌گیریم که قبلا تجربه کرده‌‌ایمء مانند وقتی که بدون ذره‌ای فکر کردن همان مسیر همیشگی را برای رسیدن به سرکار طی می‌نماییم. بنابراین عادت‌ها عمیقا در مغز ریشه دوانده‌اندء و این امتیاز بزرگی برای ماست. اما مسئله این است که مغز ما نمی‌تواند عادت‌های خوب و بد را از هم تفکیک کند. پس عملکردهای ناآگاهانه و نادرست نیز وجود دارند... در این کتاب به بیان روش‌هایی پرداخته می‌شود که می‌توان با ایجاد و یا تغییر عادت‌هایی که شاید در نگاه اول کوچک و بی‌اهمیت به نظر می‌آیندء به موفقیت‌هایی بی‌حد و حصر و غیر قابل تصور دست یافت.

دروغگویی روی مبل

  • 385,000 تومان

کتاب «دروغگویی روی مبل» رمانی است که به دست درمانگر معروف اروین دی یالوم به رشته تحریر درآمده است. یالوم در این رمان با به کارگیری تجربیات خود در زمینه روان‌‌درمانگریء به بیان رویکردهای مختلف جربان یافته در روند بیماران می‌پردازد. او در این کتاب سه رابطه غیر متعارف بین سه درمانگر با بیمارانشان را بررسی می‌کندء رابطه‌ای که گاهی اوقات باعث وابستگی یکی از طرفین به دیگری می‌شود و مسائل خاصی را پدید می‌آورد. او در این کتاب بر این موضوع تاکید دارد که می‌توان هر رابطه‌ای را به عنوان یک رابطه درمانی در نظر گرفت و این ارتباط متقابل انسان‌ها می‌تواند آن‌ها را یک درمانگر تبدیل کند.

ساکت باش و گوش کن

  • 45,000 تومان

«تیلمن فرتیتا» در میان ثرتمندترین افراد آمریکا رتبه 154 را داراست، او بنیانگذار و مالک مجموعه‌های تفریحی فرتیتا می‌باشد که شامل رستوران‌ها، هتل‌ها و مجموعه‌های تفریحی است، تعداد رستوران‌های او به بیش از 600 عدد می‌رسد و مالکیت باشگاه بسکتبال هیوستون راکت و بیش از سی و پنج برند تجاری دیگر را در اختیار داد. او که کسب و کار خود را با مدیریت یک رستوران آغاز نمود در کتاب «ساکت باش و گوش کن»، رازها و استراتژی‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که باعث موفقیت وی شده‌اند. او باور دارد که این نکات کلیدی در همه کسب و کارها و در سرتاسر جهان قابل استفاده بوده و افراد مختلف در صورت عمل به آن‌ها، قادرند هر کسب و کاری را متحول سازند.

صفحه‌ی 1