فیلترها

توليد كننده

بازه‌ي قيمت (تومان)

از

تا

ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½

مرتب سازی
تعداد تصاویر
  • 55,000 تومان
  • 14,500 تومان
  • 75,000 تومان
  • 75,000 تومان
  • 58,000 تومان

1 عاشقانه آرام (گالينگور)

  • 90,000 تومان

كتاب حاضر دربردارنده داستاني در مورد گيله مردي مبارز و سياسي است كه براي يافتن ناب‌ترين عسل دنيا در دامنه ساوالان، عاشق «عسل»، دختر آذري زيبا و سياسي مسلكي مي‌شود. در اين داستان روند و مراحل برنامه‌ريزي‌هاي زندگي مبتني بر عشق اين دو روايت شده است. مرد، معلّم ادبيات و يك مبارز مخالف است. از همين رو، خانه‌به‌دوشي به آن‌ها تحميل مي‌شود و داستان زندگي پرالتهابشان تصوير مي‌شود.

نقطه عطف

  • 55,000 تومان

نقطه عطف آن لحظه جادويي‌ست كه ايده يا يك رفتار اجتماعي، مد يا محصول توليدي و... با كوچكترين تغيير متحول ‌شده و از نقطه تعادل عبور مي‌كند و مانند يك ويروس گسترش يافته و همه‌گير مي‌شود.سوال اين‌جاست كه چرا برخي ايده‌ها،رفتارها يا محصولات توليدي برخلاف بقيه همه‌گير مي‌شوند؟ و يا چه ‌كنيم تا بتوانيم موتور همه‌گير شدن كارهاي مثبت را روشن و آن را همزمان كنترل كنيم.خلاصه‌اي از اين كتاب در پادكست فارسي بي‌پلاس ارائه شده است.

آتش‌سوزي‌ها (نمايش‌نامه)

  • 36,000 تومان

وقتي كه سر دفتر لوبل، وصيت‌نامه نوال مروان، مادر فرزندان دوقلو، ژان و سيمون را براي آن‌ها قرائت مي‌كند، باعث زنده شدن داستان تولد مبهم اين خواهر و برادر، و طرح پرسش‌هايي درباره گذشته آن‌ها مي‌شود: چه كسي پدرشان بوده است؟ چگونه دور از سرزمين مادري، در كشور كانادا، به دنيا آمده‌اند؟ سر دفتر لوبل نامه‌هاي در بسته‌اي از طرف مادرشان، به هر يك از آن‌ها مي‌دهد و تاكيد مي‌كند كه يكي بايد به دست پدري برسد كه گمان مي‌كنند مرده است، و نامه ديگر، به برادري كه تا آن لحظه كوچك‌ترين اطلاعي از وجودش نداشتند. دنيايي از پرسش و درد وجود ژان و سيمون را قرا مي‌گيرد: در گذشته اين خانواده، داستان‌هاي غم‌انگيز و خطاهاي غير منتظره و جبران‌ناپذبر پنهان شده‌اي وجود دارد.

ديبز در جستجوي خويشتن

  • 19,500 تومان

اين كتاب داستان شكوفايي شخصيت سالم و نيرومند در كودكي است به نام ديبز كه عميقا گرفتار روان‌پريشي بوده است. داستان زماني شروع مي‌شود كه ديبز تقريبا دو سال تمام را در مدرسه گذرانده است. او ابتدا اصلا حرف نمي‌زد، گاهي تمام صبح بي‌توجه به كودكان ديگر و معلم، گنگ و بي‌حركت مي‌نشست يا چهار دست و پا بر كف اتاق راه مي‌رفت، گه‌گاه جيغ‌هاي شديد مي‌كشيد. وضع ديبز معملمان روانشناس و پزشك متخصص اطفال مدرسه را به طور دردآوري گيج كرده بود، آن‌ها با حيرت از خود مي‌پرسيدند، او عقب مانده ذهني است؟ از بيماري عميق رواني كه علت نهفته‌اي دارد، رنج مي‌برد؟ موقع تولد آسيب مغري ديده است؟ هيچ كس نمي‌دانست.

فرويد و صحنه نوشتار (مواجهات)

  • 25,000 تومان

نظريه دريدا در باب نوشتار در آثار نخستين او نتيجه واسازي ساختارگرايي، پديدارشناسي و روانكاوي بود. او در اين دوره از تفكر خود به خوانش متون سوسور و لوي‌استروس و روسو، هوسرل، فرويد و غيره پرداخت. واژگان كليدي دريدا در اين دوره كه عبارت از نوشتار، رد، و ديفرانس بودند، در زمينه شناخت زبان، ادراك و ذهن ثابت باقي ماندند. در اين مقدمه سعي خوهد شد تصويري مقدماتي از كاربرد اين مفاهيم در هر كدام از اين زمينه‌ها و ارتباط ميان آن‌ها عرضه شود تا مدخلي باشد براي ورود به خوانش دريدا از فرويد و درك جايگاه مفاهيم نوشتار، رد، و ديفرانس در درون و بيرون بافت فرويدي/روانكاوانه.

تضادهاي دروني

  • 14,500 تومان

نبرد دردناكي بود. آفتاب بود و آفتاب بود و آفتاب. و سراب در پي سراب. خورشيد، دست‌هاي حرارت را به جانب دو لكه‌ي نيمه‌جان، در پهناي نمك، دراز كرده بود. و چون تشنه‌اي، ته‌مانده‌ي قطره‌هاي آب‌هاي جسمشان را مي‌ليسيد. صداي دائم ماشين‌ها بود و زبان‌هاي كاغذيني كه بر خاك مي‌افتاد. ماشين‌ها له‌له زنان، دانش خام خود را به انسان گرفتار عدد پس مي‌دادند، و زيرسيگاري‌ها پر و خالي مي‌شد. ـ دخترم... دخترم... ـ سه روز، يا چهار روز، يا پنج روز... ـ نزديك شده‌ايم، خيلي نزديك، قربان! ـ فكر مي‌كنيد چقدر طول بكشد تا پيدا بشود؟ ـ رسيده‌ايم، قربان! دو رقم است. ـ نه... نه... ـ چه اشتباهي. ـ چه... اشتباهي... اش ـ ت با...

پدر آن ديگري

  • 75,000 تومان

از روزي كه به خنگيم پي بردم، نسبت به اين كلمه حساس شدم وقتي به اين اسم صدايم مي‌كردند عصباني مي‌شدم، جيغ مي‌كشيدم، چيزي را مي‌شكستن، يا كسي را مي‌زدم و يك خرابكاري درست و حسابي راه مي‌انداختم، ولي از آن لحظه كه واقعيت را پذيرفتم حالت‌هايم عوض شد، با شيندن اين اسم عصباني نمي‌شدم ولي انگار چيزي راه گلويم را مي‌بست، انگار كسي قلبم را چنگ مي‌زد، انگار...

مردي در تبعيد ابدي

  • 75,000 تومان

اصولا، هرجا كه ملاصدرا بود، آنجا صدا هم بود، پچپچه هم بود، نگاه‌هاي غريب هم بود، شايعه و حكايت ـ تا مرزهاي افسانه ـ هم بود. چرا؟ هيچ‌كس نمي‌دانست. مكتب صدرا، بسته بود و محدود. وابستگان به آن، هر كسي را به درون اين محفل راه نمي‌دادند. شايد به همين علت هم بود كه شايعات، شكل مي‌گرفت. چيزي كه رويت نمي‌شود، به هر شكلي مي‌تواند مجسم شود. هر چيز كه حركت مي‌كند اما به نقطه وضوح نمي‌رسد مي‌تواند يك پرنده، يك پري، يا موجودي، حتي، باور نكردني‌تر از پري دريايي باشد. در پس پرده‌ي افتاده، چه داني چه خبرهايي هست؟

سهم من (شوميز)

  • 75,000 تومان

هميشه از كارهاي پروانه تعجب مي‌كردم. اصلا به فكر آبروي آقاجونش نبود. توي خيابون بلند حرف مي‌زد، به ويترين مغازه‌ها نگاه مي‌كرد، گاهي هم مي‌ايستاد و يك چيزايي رو به من نشون مي‌داد. هر چي مي‌گفتم زشته، بيا بريم، محل نمي‌ذاشت. حتي يك بار منو از اون طرف خيابون صدا كرد، اون هم به اسم كوچيك، نزديك بود از خجالت آب بشم برم توي زمين. خدا رحم كرد كه هيچ‌كدوم از داداشام اون اطراف نبودند وگرنه خدا مي‌دونه چي مي‌شد.

بازيگري حرفه‌اي

  • 45,000 تومان

اين كتاب همان‌گونه كه از يادداشت مولفين آن بر مي‌آيد، حاصل كار گروهي از بازيگران حرفه‌اي تئاتر آمريكا است كه با حمايت دانشگاه نيويورك، كارگاهي را به نام پراكتيكال استتيكز ورك‌شاپ شكل دادند كه ديويد ممت نويسنده برجسته دهه اخير آمريكا، برنده جايزه پوليتزر و استاد بازيگري، در اداره آن نقش فعالي داشت.

پرورش صدا و بيان هنرپيشه

  • 49,000 تومان

اين كتاب از ترجمة آزاد گلچيني از مطالب كتاب «صدا و هنرپيشه»، نوشتة سيسيلي بري، معلم پرتجربة بيان و صدا، فراهم آمده است كه شامل تمرين‌هاي مفصل و دقيق براي آزاد كردن امكان‌ها و توانايي‌هاي صدا مي‌باشد. خانم بري به هنگام نوشتن اين كتاب مربي گروه سلطنتي شكسپير- كه يكي از بهترين گروه‌هاي تئاتري انگلستان است- بوده است. محسن يلفاني در اين كتاب علاوه بر مطالب كتاب خانم بري، مطالب ديگري را كه براي خوانندة فارسي زبان مفيد و ضروري است گنجانده است.

1 عاشقانه آرام

  • 58,000 تومان

كتاب حاضر دربردارنده داستاني در مورد گيله مردي مبارز و سياسي است كه براي يافتن ناب‌ترين عسل دنيا در دامنه ساوالان، عاشق «عسل»، دختر آذري زيبا و سياسي مسلكي مي‌شود. در اين داستان روند و مراحل برنامه‌ريزي‌هاي زندگي مبتني بر عشق اين دو روايت شده است. مرد، معلّم ادبيات و يك مبارز مخالف است. از همين رو، خانه‌به‌دوشي به آن‌ها تحميل مي‌شود و داستان زندگي پرالتهابشان تصوير مي‌شود.

1  2  صفحه‌ی 1