نامشخص


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هیچ‌چیز جای کتاب را نمی‌گیرد (اعترافات 1 خوره کتاب)
زنده باد عشق (نامه‌هایی عاشقانه از آلبرکامو و ماریا کارساس 1944 تا 1959)
ادبیات و زندگی (16 مقاله درباره مهم‌ترین آموزه‌های نویسندگان ادبیات جهان)
نیایش‌های پارسی سره
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
بازخوانی سفرنامه‌های اروپایی ایرانیان در عصر قاجار
سقاء‌ها
  • 74,000 تومان
  • با تخفیف: 74,000 تومان
خوشحالی این مو بلوند‌ها
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مادرانه (دل نوشته‌ های کودکی 1فرزند)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
زندگی و کار من
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
در جستجوی آن آن دیگر (سفری جادویی به سرزمین اسرار‌آمیز سرخپوستان مکزیک کهن)
میان ماندن و رفتن
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
متفاوت‌های مشابه‮‬
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

هیچ‌چیز جای کتاب را نمی‌گیرد (اعترافات 1 خوره کتاب)

  • 140,000 تومان

گاهی با تمام وجود از خواندن کتابی لذت می‌بریم که از اعلام کردنش احساس شرم می‌کنیم، چون بیشتر آدم‌های اطرافمان آن کتاب را کتاب خوبی نمی‌دانند. این شرم در خصوص استاد ادبیاتی که هملت را نخوانده هم صدق می‌کند. گاهی پیش می‌آید که برنامه‌ای برای خواندن یک کتاب بخصوص نداریم، اما آن کتاب ما را پیدا می‌کند! گاهی قصه‌ها در اوج غمگین بودن ما را به قله لذت می‌رسانند. گاهی نمی‌دانیم قفسه‌های کتابخانه شخصی‌مان را چگونه بچینیم و مرتبشان کنیم. بعضی‌هامان لذت کتابفروشی را حتی شده برای یک روز تجربه کرده‌ایم و ساعت‌ها حرف در موردش داریم. این خوشی‌ها و ناخوشی‌های کتاب‌خوان بودن در سفر مکتوبی که بوگل ترتیب داده، همراه مخاطب هستند. «هر بار که به سمت کتاب خوبی برگردیم، همیشه حرف تازه‌ای برای گفتن دارد. نه آن کتاب همان کتاب سابق است و نه ما همان کتاب‌خوان سابق.»

زنده باد عشق (نامه‌هایی عاشقانه از آلبرکامو و ماریا کارساس 1944 تا 1959)

  • 390,000 تومان

صبح ششم ژوئن1984 نیروهای متفقین به سواحل نرماندی وارد شدند و شبش آلبر کامو، نویسنده پرآوازه فرانسوی و ماریا کاسارس، ستاره آن روزهای صحنه های تئاتر همدیگر را دیدند. هر چند اتفاق دوم با آنچه در نبرد نرماندی رخ داد ذره ای همسان نیست، زندگی کامو و کاسارس از اساس دگرگون شد؛ تصویرشان در ذهن همه کسانی که بعدها مکاتبات آن دو را میخواندند هم همین طور. کامو در یکی از این نامه ها خطاب به کاسارس مینویسد: «وقتی میگفتم تو بودی که به من زیستن آموختی میخندیدی، ولی واقعیت دارد. من از تو آموخته ام که زندگی جدا از مرگ و چیزهای منفی دیگر نیست، بلکه با همین مرگها و نیستیها و چیزهای منفی اش تحسین برانگیز است. من رفته رفته بی آنکه بدانم با نگاه کردن به تو زندگی کردن را آموخته ام و سعی کرده ام ستایشت کنم و درون خودم به تعادل برسم و به چیزهایی دست یابم که تو در من دوست داری.» زنده باد عشق گزیده دویست نامه از میان هشتصد و شصت و پنج نامه ای است که این دو طی سالهای آشنایی از تابستان 1944 تا زمستان 1960 ردو بدل کردند.

ادبیات و زندگی (16 مقاله درباره مهم‌ترین آموزه‌های نویسندگان ادبیات جهان)

  • 140,000 تومان

کتاب‌هایی که می‌خوانیم، ما را حساس می‌کنند و هرچه بیشتر کتاب بخوانیم و هرچه عمیق‌تر درس‌هایشان در ما رسوخ کنند، عینک‌های بیشتری خواهیم داشت و آن عینک‌ها به ما توانایی این را می‌دهند که چیز‌هایی را ببینیم که در غیر این صورت از دست‌شان می‌دادیم.

نیایش‌های پارسی سره

  • 150,000 تومان

آنچه را در این کتاب گِرد بیآوردم که در زمان‌هایِ گُون-ا-گُون بر پندارِ بیدارم اندر-بیآمد و از دلم‏، اندیشه-و-تیمار را دُور بِکرد تا هَستُومندِ دارایِ جان-و-خِرَد را بِسُتایَم. آدمی، واژه‌ی ویژه و مَغزِ نَغزِ سَخُنِ سَنجیدهِ خُداوند است که نامَش را چُونان مُهره مِهر، مَستانه-و-رِندانه بر خانه دل بِدارد و در بَر-ا-بَرِ اَهرِی‌مَنِ پَلید-و-پَلَشت، هَزینه هَنگُفتِ این کار-و-بار را در هَنجارِ هَستی بِداده است. در آفرین‌هایِ سَد-گانه این کتاب، بر آن بِبُودم که «خِرَد» را پیشه بِکُنم تا آن مرا «راه‌نِمای-و-دل‌گُشای» بِباشد و به هر دو-سَرای، دستم را بگیرد و چَشمِ جانم بِباشد. اَزیرا که من، بی-چَشم، جهان را شادان نمی‌تُوانم بِنِگَرَم. امیدوارم که این نا-چیز، پذیرفته آن یَک-تایِ بی-هَم‌تا و آمُرزگارِ تُوانا بِشُوَد و این یادگارِ رُوزگارانم در رُوزگاران، یادگار بماناد. ایدون باد.

بازخوانی سفرنامه‌های اروپایی ایرانیان در عصر قاجار

  • 98,500 تومان

این کتاب مجموعه‌ای از جُستارهای تاریخ‌نگارانه است که به سفرنامه‌های آن دسته از سیاحان ایران عصر قاجار می‌پردازد که عازم اروپا شدند. تمرکز کتاب بر چهار دوره از سلطنت پادشاهان در این سال‌های تاریخ ایران است: دوره‌ی سلطنت فتحعلی‌شاه، محمدشاه، ناصرالدین‌شاه و مظفرالدین‌شاه. با تمرکز ویژه بر سفرنامه‌های ابوالحسن‌خان ایلچی شیرازی، میرزا فتّاح‌خان گرمرودی، ناصرالدین‌‌شاه قاجار، ابراهیم صحّاف‌باشی و محمدعلی پیرزاده، این اثر نشان می‌دهد که سفرنامه‌های دوره‌ی قاجار چیزی بیش از صِرف توصیف اروپا ـ مقصد ـ ارائه می‌دهند؛ آنها مرزهای فهم ما از ایران عصر قاجار ـ مبدأ ـ را گسترش می‌دهند.

سقاء‌ها

  • 74,000 تومان

رمان سقاءها نوشته عتیق رحیمی که در 2019 به زبان فرانسه و در پاریس منتشر شده، درواقع سرگذشت متفاوت دو مرد سرگشته افغان است که فقط در طی یک روز اتفاق می‌افتد: روز 11 مارس 2001، روز تاریخی که نیرو‌های متعصب و بنیاد‌گرای طالبان دو مجسمه بزرگ بودا در بامیان افغانستان را تخریب می‌کنند؛ داستان دو زندگی موازی در دو نقطه دور از هم روی کره خاکی. قهرمان فصل‌های فرد کتاب توم نام دارد، پناهنده افغان‌تباری که از سال‌ها قبل به همراه رعنا، همسرش و لولا، تنها دخترشان مقیم پاریس است ولی اینک با شوری که در سر دارد تصمیم می‌گیرد به این زندگی یکنواخت برای همیشه خاتمه دهد. قهرمان فصل‌های زوج کتاب یوسف سقا ساکن کابل است که ناخواسته وظیفه مراقبت و حفظ ناموس شیرین، زن برادرش، را به دوش می‌کشد و به رغم تلاش برای پایبندی به اخلاق و عرف جامعه سنتی افغانستان، دل در گروی او دارد و برای نیل به مقصود و وصال او، خود را به آب و آتش می‌زند. رمان سقاءها داستان درهم تنیده و منقلب کننده دو انسان محکوم به زندگی است که هر کدام بیهوده می‌کوشد از دست تقدیر بگریزد و سرنوشت دیگری را برای خود رقم بزند.

خوشحالی این مو بلوند‌ها

  • 25,000 تومان

الیف شافاک در این جستار به موضوع هویت می‌‌‌‌‌پردازد. هویت مفهومی است پویا که از تعامل دائمی فرد و محیط شکی می‌گیرد. هویت هم تابع تغییرات محیطی است و هم تغییرات درونی فرد و از آن جا که فرهنگ‌پذیری در تعامل با هویت فرد صورت می‌گیرد این روند گاهی منجر به تضاد‌ها و بحران‌های هویتی در مهاجران می‌شود. فاصله فرهنگی عمیق میان ارزش‌ها و آموزه‌های اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی فرد با جوامع جدید و انطباق و سازگاری با عقاید و باورها و حفظ ارزش‌های موروثی گاهی چنان عرصه را بر مهاجران تنگ می‌کند که آنها را به ورطه هولناک بحران هویت می‌کشاند. فرد مهاجر در میان آمیزه‌ای از حس‌های گوناگون، شیفتگی دیدن دنیای جدید، سردرگمی از کیستی و هویت خود، هراسان و بیمناک از آینده‌ای مبهم و در نهایت افسردگی و ملالت به بحران هویت دچار می‌شود. به راستی با این همه مشکلات و سختی‌ها چرا وطن و زادگاه خود را برای دیدن دنیاهای جدید ترک می‌کنیم؟ چرا فکر می‌کنیم مردمان دیگر کشورها شادتر از ما هستند؟ الیف شافاک در این جستار به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

مادرانه (دل نوشته‌ های کودکی 1فرزند)

  • 25,000 تومان

خواب دیدم: پیش از سرشتن آدمی خداوند زنی را آفرید... و آن زن فرزندی داشت به نام آدم... شیطان بر آن مادر سجده کرد و فرشته ماند... هیچ‌کس وسوسه نشد... و هیچ گناهی رخ نداد... بارها با این سوال مواجه شده‌ام: از کجا شروع کردید؟ چه چیزی در این مسیر قرارت داد؟ راز موفقیت در این حرفه چیست؟ خوب که فکر می‌کنم می‌بینم همه چیز از کودکانه‌هایی شروع شد که با مهر او آمیخته بود. و شوق دلخوش کردنش مسیری است که همیشه می‌خواسته‌ام در آن باشم. کتاب مادرانه دل‌نوشته‌ای است از مجموعه خاطراتی که بر لوح وجودم حک شده لحظاتی که عمر مرا ساخته مسیرم را جهت داده و هر چه غیر آن می‌توانست سمت و سویی دیگر برای رقم بزند.

زندگی و کار من

  • 80,000 تومان

هر کسی از یادگیری دست بکشد، پیر است. فرقی ندارد انسانی 20 ساله باشد یا 80 ساله. و هر کسی به یادگیری ادامه دهد جوان می‌ماند. فوق‌العاده‌ترین کار این است که ذهنتان را جوان نگه دارید. هنری فورد

در جستجوی آن آن دیگر (سفری جادویی به سرزمین اسرار‌آمیز سرخپوستان مکزیک کهن)

  • 159,000 تومان

این یک کتاب معمولی نیست ! با خواندن این کتاب سفری را به دنیا‌یی ناشناخته و اسرار‌آمیز آغاز خواهید‌کرد و بر خلاف هر داستان دیگری تجربه بسیار عمیق و خاصی را در هنگام خواندن این کتاب خواهید‌ داشت. بعد از خواندن این کتاب ؛ نگرش شما به دنیا تغییر خواهد کرد و با نگاهی تازه به اسرار‌آمیز بودن دنیا خواهید نگریست. این کتاب حاصل تجربیات فردی نویسنده و جدید‌ترین کتاب منتشر شده درباره جهان‌بینی و نگرش سرحپوستان مکزیک کهن است.

میان ماندن و رفتن

  • 69,000 تومان

هاکان منگوچء در کتاب میان ماندن و رفتنء نه تنها ساختار سنتی رمان را می‌شکند و وعده تجربه جدیدی را به خوانندگان می‌دهدء بلکه با عمیق‌تر شدن در اندوه و ناآرامی حاصل از رابطه با یک انسان خودشیفتهء روابط امروزی ما رادر برابر آینه قرار می‌دهد. این کتاب همچنین شما را درباره نحوه گریختن از این بهشت شعله‌ور و بازیابی اعتماد به نفس از دست رفته‌تانء راهنمایی خواهد کرد. زیرا این کتابء صرفا یک رمان نیست بلکه مسیری برای رهایی نیز هست...

متفاوت‌های مشابه‮‬

  • 20,000 تومان

دنیای انسان‌ها پر از حقیقتی شده که دورتر از واقعیت است. گاهی مغز انسان در حدی می‌تپد و قلب به اندازه‌ای درک می‌کند که اصل انسانیت، جلوه‌های زیبای خود را با قلم اعمال بر روح نقاشی می‌کند.!

1  2  3  4  صفحه‌ی 1