فيلتر‌ها

توليدكننده

















































بازه‌ي قيمت (تومان)

از

تا

ادبيات فرانسه

مرتب‌سازي
تعداد تصاوير
نور جهان (مجموعه داستان)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
كتاب بيهوده (مجموعه داستان)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
فرسودگي
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
بيگانه
  • 65,500 تومان
  • با تخفیف: 65,500 تومان
در هچل افتاده
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
بچه
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
عدن شبه‌جزيره (عدن عربستان)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
زحل
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
سقاها
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان
چگونه مي‌ميرند (مجموعه داستان)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
عمارت وحشيان
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
عسل و حنظل
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان

نور جهان (مجموعه داستان)

  • 140,000 تومان

كتاب هاي من آنات خاص زندگي من اند. آن ها از زمين هاي خاموش سر بر مي آورند، اما اين آنات استثنايي مرا به فراسوي همه چيز مي برند. نوشتن همواره از برون مي آيد و هيچگاه از درون سرچشمه نمي گيرد. برون به سان قطاري بي مهار، به درونم مي آيد. آنگاه احساس مي كنم كه گويي حجابي برابر ديدگانم دريده مي شود و من سرگرم تماشا مي شوم. برابر من تكه اي مخمل سياه قرار دارد كه گاه دريده مي شود و در پس اين مخمل سياه، طلاي ناب است. در اين لحظه، از اين كه مي بينم زندگي مغلوب نشده است بسيار تحت تأثير قرار مي گيرم. __ص26

كتاب بيهوده (مجموعه داستان)

  • 135,000 تومان

آنچه مايه زيبايي كلامي مي شود، راستي نهفته در بطن آن است. آنچه سبب راستي كلامي مي شود، اين يا آن بخش از اين كلام نيست، بلكه چيزي خارج از آن است، چيزي است كه براي شنيدن به شما مي دهد، به شما قدرت مي بخشد. قدرتي كه گذرا نيست. قدرتي كه نتوانسته ايم خود به خويشتن بدهيم. قدرتي كه تمامي ضعف هاي ما را در خود جمع مي كند، بي آنكه از ميانشان بردارد. ___ص 71

فرسودگي

  • 135,000 تومان

يكي از دشوارترين كارها كه اغلب از آن شانه خالي مي‌كنيم، نگاه داشتن زندگي خود در احساس تازه حيات است. اين امر بي‌گمان از آن‌جا ناشي مي‌شود كه اين تازگي هر روزه، جز در صورت نزديكي مرگ ما به ما و صرفا به ما حاصل نمي‌شود. من هر روز به مرگ نزديك مي‌انديشم... - از متن كتاب

بيگانه

  • 65,500 تومان

اين رمان به ظاهر ساده است. و اين را كامو به شدت احساس كرده است: يك «اضطراب» در تمام طول كتاب وجود دارد، حتي در لحظاتي كه احساس مي‌شود همه چيز دارد راحت مي‌گذرد، خواننده كنجكاو مي شود و وادار مي‌َشود در مورد ترديدهايش از خود سوال كند. انگار نويسنده خواسته ست به او يادآوري كند كه در اين‌جا چيزي رازآميز وجود دارد كه بايد كشف شود.

در هچل افتاده

  • 60,000 تومان

رمان در هچل افتاده درباره‌ي پيرمردي هشتادوسه‌ساله است كه با سگش در انزوا زندگي مي‌كند. آدمي بدعنق و بدجنس كه در ابتدا چندان به‌ دل نمي‌نشيند. از همه گريزان است و تنها چيزي كه به زندگي اميدوارش مي‌كند، وجود سگش است. چيزي كه به زندگي يكنواخت و خالي از لطفش رنگ و بويي مي‌دهد آزار رساندن به بقيه است، طوري كه هيچ ‌كس از آزار و اذيت‌هاي او بي‌بهره نمي‌ماند! اورلي والوني در اين كتاب با نگاهي بي‌نظير، موقعيت سالخوردگان را توصيف مي‌كند. لحظاتي تلخ و شيرين با چاشني طنز كه خواننده را به خواندن كتاب تشويق مي‌كند. او سعي مي‌كند در داستان‌هايش از انسان‌هايي معمولي در اطراف خود الهام بگيرد كه در عين سادگي پيچيده نيز هستند.

بچه

  • 45,000 تومان

مجموعه‌ي نا‌داستان كتاب ديد‌آور آثاري را شامل مي‌شود كه توسط يك داستان‌نويس نوشته شده‌اند اما اثري داستاني نيستند. كتاب‌هايي هستند در باب زندگي، خاطرات شخصي، سفرنامه، نامه‌نگاري‌هاي نويسنده و جستار‌هايي در حوزه‌ي نوشتن. در كتاب بچه، ماري داريوسك ماه‌هاي نخست زندگي كودكش را روايت مي‌كند. در واقع، اين كتاب مجموعه يادداشت‌هاي او در تقويم‌اش است. روزهايي پراسترس و پرفشار كه براي نويسنده‌ي پركاري مثل او، تلاطم بين دو عشق است: عشق به كار و عشق به فرزند كه به قول خودش عشقي بي‌همتاست. اين مادر، احساس‌هاي گاه متناقض و صريح خود را بي‌پرده با ما در ميان مي‌گذارد.

عدن شبه‌جزيره (عدن عربستان)

  • 65,000 تومان

يك روز صبح، در نور سرخگون خورشيد اكتبر، ميبينم كه روي عرشه يك كشتي باري كوچك و نو كه در اسكله كلايد، در پيزلي، لنگر برمي‌كشد ايستاده‌ام. خورشيد بر فراز يخ‌بندان سپيد، به پرچم ژاپن شبيه است. در كشتزارها آسياب‌ها يخ‌زده‌اند، و ساقه‌هاي علف‌ها لابد مانند شيشه‌اي ترك‌خورده شكننده‌اند.

زحل

  • 55,000 تومان

«اما زندگي آدم‌هايي مثل من چيز ديگري است. براي ما زمان عزاداري هرگز متوقف نمي‌شود، چرا كه نمي‌خواهيم متوقف شود، نمي‌خواهيم به‌زور آن را از خودمان دفع كنيم. نمي‌خواهيم بر اين فقدان غالب شويم. نمي‌خواهيم تسلا يابيم يا از چيزي كه از دست داده‌ايم جدا شويم.»

سقاها

  • 78,000 تومان

رمان سقاها راوي دو حكايت موازي است. دو‌ مرد افغانستاني كه به اجبار و اختيار محكوم به زيستن و «دوباره زيستنِ» اصل و ريشه‌هاي خويش‌اند. دو‌ مرد كه تلاش مي‌كنند عنان سرنوشت‌شان را در دست بگيرند و از تسليم شدن به تقدير تن مي‌زنند. دو روايت موازي كه گويي مدام از كابل به پاريس و آمستردام جاري مي‌شوند و بازمي‌گردند. شالوده‌ي فلسفي داستان با شاعرانگي و زيركي در زبان درآميخته و جزئيات تصويري و حسي دنياي جديد را به كابلِ تحت كنترل طالبان پيوند مي‌زند. سقاها مغاك بين كلمات و انديشه را طي مي‌كند، مغاك بين زبان مادري و زباني كه يك تبعيدي به آن پناه مي‌برد. مغاك بين تاريخ و ما. سقاها هم مثل اغلب داستان‌هاي رحيمي پيرامون موضوع «تبعيد» مي‌گردد اما آن‌چه داستان را پيش مي‌برد و به سرانجام مي‌رساند «عشق» است. عشقي غوطه‌ور در آب...

چگونه مي‌ميرند (مجموعه داستان)

  • 140,000 تومان

از زولا چهار مجموعه داستان و برخي داستان‌هاي پراكنده در دست است. دو مجموعه اول موسوم به قصه‌هايي براي نينون و قصه‌هاي تازه براي نينون حاصل كار سال‌هاي جواني نويسنده‌اي در آستانه بيست‌سالگي‌اند و هنوز بيست و چهار سالش نيست كه به‌صورت مجموعه منتشر مي‌شوند. اين دو دفتر با ديگر داستان‌هايي كه زولا بعدها مي‌نويسد تفاوت‌هايي دارند. يك جا به توصيف نحوه مردن چند فرد از طبقه‌هاي مختلف اجتماع مي‌پردازد، و در جايي ديگر از به ييلاق رفتن يك خرده بورژواي قرن نوزدهم كاريكاتوري عرضه مي‌كند. نويسنده «نانا» ايرادي هم نمي‌بيند كه گاه به رويدادي واقعي بپردازد: مثلا در داستان سيل در اين مجموعه برگرفته از حادثه‌اي مربوط به سال 1875. سخن آخر اينكه هرچند داستان‌هاي كوتاه زولا را ذيل ناتوراليسم قلمداد مي‌كنند، تمام آنها در قالب چنين تعريفي نمي‌گنجند.

عمارت وحشيان

  • 58,000 تومان

جنايت‌ها و خشونت‌هاي بي‌پرده‌اي كه در آثار ژان پاتريك مانشت ديده مي‌شوند و لايه‌هاي پنهان اجتماع را برملا مي‌كنند، منتقدان را بر آن داشته كه او را احياگر و تقويت‌كننده ژانر جنايي و نوآر بدانند.او هم‌زمان با روايت‌هاي خشونت و وحشيگري‌ها، به دل جامعه نقب مي‌زند و مخاطب را با پليدي‌ها و زشتي‌هاي آن نيز آشنا مي‌كند، تا جايي كه شايد بتوان گفت خواندن آن‌ها كار هر كسي نيست. پسرك را در آغوش و سلاح اتوماتيك را در دست گرفته بود. باور نمي‌كرد كه دو نفر را كشته است. اين فكر او را سرحال آورد. دخترك، خسته در سايه چند كاج ايستاد، به صخره‌اي تكيه داد و روي خاك نشست. از آن‌جا مي‌توانست تا دوردست‌ها را ببيند. نفسي تازه كرد و نگاهي به پيتر انداخت. ژولي با تكه‌اي چوب يك قلب بزرگ روي شن‌ها كشيد و داخلش نوشت: ژولي، همان سگ هار، اين‌جا بود.

عسل و حنظل

  • 49,000 تومان

طنجه، مراكش، سال‌هاي اول هزاره سوم... در اين شهر خاموش، گويي سنت است كه جاي متجاوز و قرباني عوض شود. قربانيان سرزنش مي‌شوند و متجاوزان با گردني افراشته در شهر رفت و آمد مي‌كنند. آن‌ها با بازماندگان قربانيان چشم در چشم مي‌شوند و اطمينان دارند عقوبتي در كار نيست. ساميه ديگر نيست... اين دختر شانزده ساله غرق در شعر و شور، به زندگي كوتاهش پايان داده و پدر و مادرش در دريايي از خشم و بزدلي خويش مانده‌اند. از هم متنفر شده‌اند و يكديگر را نابود كرده‌اند. پدر غرق فساد است و مادر به تاريكي چشم دوخته. در آستانه فروپاشي اين خانواده، مهاجري پا به شهر مي‌گذارد... گويي آمده تا مرهمي باشد بر زخم‌هاي اين خانواده درهم‌شكسته و نفسي بدمد به خموشان اين شهر. طاهر بن جلون در روايتي متقاطع از آنچه زير پوست شهر طنجه مي‌گذرد، حنظل را با عسل درمي‌آميزد.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  صفحه‌ی 1